کدام باشگاه صاحب پرونده بین المللی در خطر حذف است؟

به گزارش مهسان بلاگ، هر چهار نماینده مان مشکل دارند

یک جمله کوتاه از مهدی تاج درباره خطر حذف یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا کافی بود تا ذهن ها درباره تیم مربوطه بهم بریزد. تاج گفته این باشگاه در مجامع بین المللی پرونده دارد که شاید با استفاده از این کد بتوان تا حدی هویت باشگاهی که در خطر حذف واقع شده است را پیش بینی کرد.

کدام باشگاه صاحب پرونده بین المللی در خطر حذف است؟

روال آنالیز وضعیت اقتصادی باشگاه ها به این نحو است که بازیکنان و مربیان طلبکار تا تاریخ 9 تیرماه فرصت دارند شکایت شان را از باشگاه مدنظر به سازمان لیگ یا کمیته معین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام نمایند و بعد از آن در صورتی که باشگاهی با شکایت روبرو گردد تا شهریور ماه فرصت دارد تا بدهی اش را پرداخت کند یا با فرد شاکی به توافق برسد و رضایتش را جلب کند. در غیر این صورت برای کسب مجوز حرفه ای دچار مشکل جدی خواهد شد.

وضعیت بحرانی بعضی باشگاه ها مانند استقلال و پرسپولیس در حیطه اقتصادی،بلاتکلیفی و عدم شفافیت مدیریتی و اقتصادی پدیده و همچنین وضعیت نه چندان ایده آل استادیوم نقش دنیا برای سپاهان،مواردی است که با توجه به فرصت کم باقی مانده تا زمان آنالیز مجوز حرفه ای باعث می گردد حضور هیچ یک از نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا را قطعی ندانیم. تنها چیزی که نمایندگان ایران را برای کسب مجوز حرفه ای و حضور در لیگ قهرمانان از هم متمایز می نماید،بد و بدتر بودن وضعیت آنهاست.چیزی که رئیس فدراسیون فوتبال را تا حدی نگران نموده که باعث شده او برای خطر حذف یکی از باشگاه های ایران از لیگ قهرمانان هشدار بدهد.

به دلیل اینکه هنوز فرصت برای اعلام شکایت بازیکنان و مربیان ازباشگاه ها و البته مهلت باشگاه ها برای رسیدگی و دریافت رضایت از آنها باقی مانده،رئیس فدراسیون و البته دیگر مسوولان فوتبال حق نام بردن از تیمی که در خطر حذف از آسیا است را در مقطع کنونی ندارند.

3-270

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 10821

به "کدام باشگاه صاحب پرونده بین المللی در خطر حذف است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام باشگاه صاحب پرونده بین المللی در خطر حذف است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید