کبیر: تیم ملی بسکتبال شخصیت قابل قبولی پیدا نموده است، باید صندلی خود را در دنیا بدانیم

به گزارش مهسان بلاگ، پیشکسوت بسکتبال ایران گفت: موفقیت در جام جهانی، صعود به مرحله دوم و کسب سهمیه المپیک، می تواند نقطه عطفی در بسکتبال ایران باشد.

کبیر: تیم ملی بسکتبال شخصیت قابل قبولی پیدا نموده است، باید صندلی خود را در دنیا بدانیم

اسدالله کبیر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم ملی بسکتبال در شروع جام دنیای 2019 گفت: تیم ملی با توجه به تدارکات خوبی که پشت سر گذاشته، شرایط مناسبی دارد و با آمادگی کامل به مصاف حریفان خواهد رفت. این تیم روزهای اخیر در چین هم بازی های تدارکاتی خوبی برگزار نموده و شخصیت قابل قبول و بالایی پیدا نموده است.

کبیر ادامه داد: تیم ملی اگر بازیکن مصدوم نداشته باشد، می تواند بازی هایی در شان بسکتبال ایران در جام دنیای ارائه دهد و نسبت به صعود به مرحله دوم، امیدوار باشد. جام دنیای، اهمیت مضاعفی هم برای تیم ایران دارد چون تنها یک تیم از آسیا به المپیک صعود خواهد نمود. موفقیت در جام دنیای، صعود به مرحله دوم و کسب سهمیه المپیک، می تواند نقطه عطفی در بسکتبال ایران باشد.

مدیر فنی تیم شهرداری گرگان گفت: بهترین زمان کسب نتیجه برای ایران، جام دنیای سال جاری است. فدراسیون نیز، تدارکات بسیار خوبی را برای تیم ملی مهیا نموده و تعامل و همکاری قابل قبولی بین بازیکنان حکمفرماست. من چند بازی تدارکاتی از این ملی را دیدم و باید بگویم که سیستم های دفاع و حمله موثری در تیم وجود دارد. بازیکنان کاملاً منسجم عمل می نمایند.

کبیر در خصوص رویارویی با اسپانیا به عنوان یکی از قدرت های دنیا توضیح داد: ما باید صندلی خود را در دنیا بدانیم. اسپانیا دارای عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی متعددی در دنیا است که در سال های اخیر تنها از آمریکا شکست خورده است. این تیم، بازیکنان زیادی در لیگ معتبر داخلی خود و NBA دارد. لیگ اسپانیا، یکی از معتبرترین لیگ های دنیا است.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران، عملکردی استثنایی مقابل روسیه در بازی تدارکاتی خود داشت ولی در مقابل اسپانیا باید واقعیت را قبول کرد و اینکه شانس کمی برای غلبه بر این تیم داریم. حضور در جمع 16 تیم برتر جام دنیای در دسترس بازیکنان ایران است.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15893

به "کبیر: تیم ملی بسکتبال شخصیت قابل قبولی پیدا نموده است، باید صندلی خود را در دنیا بدانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کبیر: تیم ملی بسکتبال شخصیت قابل قبولی پیدا نموده است، باید صندلی خود را در دنیا بدانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید