کاشف آرش رضاوند در تیم امید بودم، استقلال گمشده خودش را پیدا کرد

به گزارش مهسان بلاگ، علی لطیفی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: زمانی که آرش رضاوند در تیم های پایه استقلال بازی می کرد و من مدیر این تیم ها بودم او را کشف کردم و همانجا او را به تیم بزرگسالان استقلال معرفی کردم.

کاشف آرش رضاوند در تیم امید بودم، استقلال گمشده خودش را پیدا کرد

وی افزود: وقتی رضاوند را در تیم امید استقلال دیدم به اصغر حاجیلو که مدیر آموزشگاه بود گفتم این بازیکن یک روز بهترین هافبک ایران می گردد. باور کنید اگر یکسری مسائل نبود این اتفاق چند سال پیش می افتاد و رضاوند زودتر از اینها در حدی که امروز مطرح شده، مطرح می شد.

اولین مربی آرش رضاوند توضیح داد: روزی که او را از امید استقلال برای تست به تیم بزرگسالان نفت بردند من سفر خانوادگی ام را کنسل کردم تا برای معرفی او به گل محمدی به تمرین نفت بروم و تنها سفارشم به یحیی این بود که این بازیکن را به چشم خریدار نگاه کن. همین شد که او بازیکن تیم نفت شد.

لطیفی در ادامه بیان داشت: رضاوند با مربیان بزرگی مثل گل محمدی، منصوریان و دایی کار نموده و همه این بزرگان برایش زحمت کشیدند. اما خوشحالم که این بازیکن جوان همچنان مثل گذشته به من لطف دارد.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: حتی در آن سالها وقتی بعنوان کارشناس در رسانه ملی حضور داشتم نام رضاوند را بعنوان یک بازیکن آینده دار طرح کردم و خوشحالم که امروز حرف آن سالهای من اثبات شده است.

وی خاطرنشان ساخت: رضاوند نزدیک ترین بازیکن به سبک بازی مجتبی جباری است و با جرات می گویم با حضور رضاوند در استقلال، این تیم گمشده خودش را پس از سالها پیدا نموده است.

لطیفی افزود: یکبار هم در لیگ چهاردهم آقای قلعه نویی خواستار به خدمت دریافت رضاوند برای استقلال شد و رضاوند حتی یک قرارداد سه ساله داخلی هم با استقلال منعقد کرد، اما یکسری موانع قانونی که در قرارداد قبلی اش وجود داشت مانع از استقلالی شدن او در آن سال شد. آن اتفاقات باعث شد تا این بازیکن با 5 سال تاخیر پیراهن استقلال را بر تن کند.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12149

به "کاشف آرش رضاوند در تیم امید بودم، استقلال گمشده خودش را پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشف آرش رضاوند در تیم امید بودم، استقلال گمشده خودش را پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید