پیش بینی ژاپنی ها درباره تعداد گردشگران خارجی و میزان درآمدزایی از المپیک

به گزارش مهسان بلاگ، دولت ژاپن پیش بینی نموده است در طول برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو، 40 میلیون گردشگر خارجی وارد این کشور شوند.

پیش بینی ژاپنی ها درباره تعداد گردشگران خارجی و میزان درآمدزایی از المپیک

به گزارشژاپنی ها انتظار دارند در خلال بازی های المپیک 2020 و پارالمپیک سال آینده که به میزبانی توکیو برگزارخواهد شد، 40 میلیون گردشگر خارجی از این کشور بازدید نموده و 76 میلیارد دلار هزینه نمایند.

بر اساس آنالیز های خبرگزاری کیودو بیش از نیمی از شهرداری های ژاپن انتظار دارند در جریان بازی های المپیک 2020 توکیو تعداد گردشگران آن ها افزایش پیدا کند.

آنالیز های این خبرگزاری از 1780 شهرداری سراسر ژاپن نشان می دهد که 51 درصد آن ها انتظار دارند گردشگرانی که بخاطر بازی های المپیک توکیو به این شهر سفر می نمایند از مناطق آن ها نیز بازدید نمایند.

در حال حاضر 17 درصد از شهرداری های خارج از توکیو پویش تبلیغاتی را آغاز نموده در حالی که 42 درصد قصد دارند در ماه های منتهی به بازی های المپیک تبلیغات خود را آغاز نمایند.

یک مقام رسمی شهر بندری هاکودات در منطقه هوکایدو در فاصله 865 کیلومتری شمال توکیو، در این باره به روزنامه Japan Times گفت: ما احتمال زیادی می دهیم که با افزایش مجموع گردشگران خارجی در ژاپن، شاهد افزایش ورود گردشگران به شهرمان باشیم.

24 درصد از شهرداری های نیز اعلام نموده اند انتظار ندارند که گردشگران آن ها در زمان بازی های المپیک و پارالمپیک افزایش یابد.

به عنوان مثال یک مقام شهر ماکورازاکی در منطقه کاگووشیما در جنوب ژاپن (نزدیک به 1500 کیلومتری توکیو) گفت: ما انتظار نداریم بازی های المپیک برای همه بخش های کشور سود داشته باشد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14472

به "پیش بینی ژاپنی ها درباره تعداد گردشگران خارجی و میزان درآمدزایی از المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی ژاپنی ها درباره تعداد گردشگران خارجی و میزان درآمدزایی از المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید