پلنگ افکن: برای بالابردن روحیه تیم مدال می گیرم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدحسن پلنگ افکن اولین حضور خود را در رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان تجربه می کند. تکواندوکار 20 ساله و مازندرانی تیم ملی کشورمان بعد از دو سال حضور در اردوهای تیم ملی و ناکامی در رسیدن به ترکیب اصلی، این بار سخت تمرین کرد تا بعد از درخشش در مسابقات جام باشگاه های آسیا و جام فجر، در رقابت های انتخابی هم مزد زحمات خود را بگیرد و جواز حضور در رقابتهای جهانی را کسب کند.

پلنگ افکن: برای بالابردن روحیه تیم مدال می گیرم

تکواندوکاری که به گواه کادر فنی سخت تمرین می کند تا آمادگی خود را هر چه بیشتر بالا ببرد. وی شایستگی های خود را در همین سه ماه گذشته به خوبی اثبات کرده است.

پلنگ افکن در مورد شرایطش به خبرنگاران گفت: خدا را شکر در آستانه اعزام به مسابقات جهانی به شرایط مطلوب نزدیک می شویم. تمرینات سخت و فشرده ای را طی کردیم. همه اعضای تیم انگیزه های فراوانی برای آغاز مسابقات جهانی دارند و امیدوارم که بتوانیم از کیان تکواندو ایران در جهان دفاع کنیم.

وی ادامه داد: دو دوره تا آستانه حضور در رقابتهای آسیایی و جهانی پیش رفتم، ولی هیچگاه ناامید نشدم و تمرینات خود را دو چندان کردم. خدا را شکر در این دوره مزد زحمات خود را گرفتم. روز اول مسابقات جهانی به میدان می روم و تلاش می کنم تا با رسیدن به مدال راستا قهرمانی تیم ملی را باز کنم. همه اعضای تیم با روحیه هستند و با مدال من ان شالله این روحیه دو برابر می شود.

این عضو تیم ملی تکواندو در مورد رقبای خود گفت: اولین حضور خود را در رقابتهای جهانی تجربه می کنم. با برخی از رقبا در تورنمنت ها مسابقه داده ام، ولی با کمک دوستان و کادر فنی به خوبی تک تک حریفان را آنالیز کرده ایم. هر چند رقابتهای جهانی است و نباید هیچ رقیبی را دست کم بگیریم.

نماینده وزن 58- کیلوگرم تیم ملی کشورمان در رقابتهای جهانی تکواندو در پایان گفت: اردوهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. همه امکانات فراهم بود و کادر فنی هم زحمات زیادی کشیدند و امیدوارم با کسب مدال جهانی پاسخ این اعتماد را داده و مزد زحمات خود را بگیرم.

به گزارش خبرنگاران، بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان 25 اردیبهشت ماه به میزبانی انگلستان در منچستر آغاز می شود.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9149

به "پلنگ افکن: برای بالابردن روحیه تیم مدال می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلنگ افکن: برای بالابردن روحیه تیم مدال می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید