ویروس کرونا پای دارا خسروشاهی را به یک پرونده شکایت باز کرد

به گزارش مهسان بلاگ، دارا خسروشاهی مدیرعامل اوبر متهم شده است که برای تشخیص ویروس کرونا در رانندگان شرکت خود سخت گیری بیش از حد به خرج می دهد و همین موضوع باعث می گردد نه تنها جان آنها به خطر بیفتد، بلکه از حقوق خود در دوران قرنطینه محروم شوند.

ویروس کرونا پای دارا خسروشاهی را به یک پرونده شکایت باز کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اتحادیه رانندگان انگلستان می گوید شرایط مشخص شده از سوی اوبر، عملا امکان دسترسی به پرداخت حقوق بیماران را غیرممکن نموده است.

در اوایل ماه مارس اوبر گفت که رانندگانی که بیماری کرونا در آنها تشخیص داده می گردد تا 14 روز واجد شرایط دریافت خدمات خاص بیماری هستند اما برای تایید ادعای بیماری، رانندگان به اسنادی احتیاج دارند که نشان می دهد توسط پزشک بیمار تشخیص داده شده اند و باید فورا قرنطینه شوند.

اما اعتراض اتحادیه رانندگان انگلیس از تصمیمات جدید خسروشاهی به این دلیل است که می گویند بر اساس هدایت دولت در انگلستان افراد به محض اینکه گمان می نمایند بیمارند به جای مراجعه به خدمات درمانی باید خود را قرنطینه نمایند، مگر این که علائم حادی بیماری مثل مشکل تنفسی حاد را داشته باشند، بنابراین به دست آوردن مستندات پزشکی در موراد خفیف، کم و بیش غیرممکن خواهد بود.

اتحادیه رانندگان انگلستان روز چهارشنبه بیانیه ای را صادر و اوبر را متهم کرد میخواهد با این پیش شرط، امکان دسترسی رانندگان به حقوق و مطالباتشان را سلب کند. بر اساس سیاست اوبر رانندگانی که شایسته دریافت غرامت بیماری هستند باید مدارک زیر را ارائه نمایند:

-مستندات پزشکی مورد تایید مرجع بهداشت عمومی با تشخیص COVID-19

-سفارش پزشک برای قرنطینه سریع و عدم ادامه فعالیت شغلی

اوبر وعده داده در صورت تحقق این دو مورد، کمکهای اقتصادی در سطح دنیا در دسترس خواهد بود.

با توجه به این که مجوز فعالیت اوبر در لندند دو بار دیگر نیز باطل شده است، شکایت جدید می تواند یک خطر جدی برای این شرکت باشد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: انتخاب
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 40542

به "ویروس کرونا پای دارا خسروشاهی را به یک پرونده شکایت باز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا پای دارا خسروشاهی را به یک پرونده شکایت باز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید