وعده اوبر برای کارمندان کرونایی: به رانندگان قرنطینه شده غرامت پرداخت می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت اوبر که این روزها از سوی بسیاری از مقامات ایالات متحده و کاربران تحت فشار قرار گرفته بود، انتها رسما گفت اگر رانندگان این شرکت انلاین تاکسی رانی در قرنطینه ابتلا به کرونا باشند، به آنان غرامت پرداخت می نماید. اغلب منتقدان اوبر، این شرکت را به بی توجهی در قبال سلامت رانندگان و خسارت های اقتصادی که متحمل می شوند، محکوم نموده بودند.

وعده اوبر برای کارمندان کرونایی: به رانندگان قرنطینه شده غرامت پرداخت می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اوبر تعهد داده است که به سرعت رانندگانی را که در قرنطینه هستند شناسایی و به این افراد غرامت پرداخت می نماید. البته هنوز برنامه دقیقی برای این شناسایی و پرداخت غرامت معین نشده است.

به نظر می رسد این اقدامات اوبر در پاسخ به نامه سناتورهای ایالات متحده اجرا شده باشد که از اوبر درخواست نموده بودند هر چه سریعتر به کارمندان خود توجه کند. برای مثال سناتور مارک وارنر در نامه ای به اوبر نوشته بود:من نگران این هستم که بعضی از چالش های گسترده که پیش روی رانندگان اوبر است با غفلت روبرو گردد و اوبر کاری برای کارمندان خود انجام نمی دهد.

اوبر اکنون اعلام نموده که در نظر دارد مبلغی را برای رانندگان خود که در قرنطینه بیماری COVID-19 یا کرونا هستند، پرداخت کند ، اگرچه هنوز چگونگی پرداخت به آنها معین نشده است.در بیانیه ای ، این شرکت می گوید که تیم بین المللی اوبر وظیفه پاسخگویی به این بیماری را دارد. ما ضمن آنالیز شرایط، پرداخت غرامت را برای رانندگان این شرکت در نظر گرفته ایم.

پیش از این، بعضی رانندگان اوبر اظهار نگرانی نموده بودند که شرایط موجود نگران کننده است و آنها می ترسند در شرایط شیوع کرونا، نهتنها خسارتی دریافت نکنند، بلکه با ورشکستگی(ناشی از کاهش درخواست اوبر) رو به رو شوند. سناتور وارنر نیز در نامه خود خطاب به مدیرعامل اوبر؛ دارا خسروشاهی نوشته بود که اقدامات فعلی اوبر برای حمایت از رانندگانش که به عنوان پیمانکار از حقوق و مزایای معمولی این شرکت بهره نمی برند، فاقد استانداردهای بهداشت است. وارنر نوشت: من خیلی جدی از مدیرعامل اوبر می خواهم که در صورت بیمار بودن یا اجبار رانندگان برای قرنطینه ، برای برطرف مسائل اقتصادی بالقوه به آنان غرامت پرداخت گردد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: انتخاب
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 38758

به "وعده اوبر برای کارمندان کرونایی: به رانندگان قرنطینه شده غرامت پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده اوبر برای کارمندان کرونایی: به رانندگان قرنطینه شده غرامت پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید