هزاران طرفدار ورامینی به مجموعه ورزشی آزادی اعزام می شوند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مجید میثمی عصر شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در روابط عمومی تیم والیبال شهرداری ورامین از برگزاری فینال رقابت های لیگ برتر در شهر تهران خبرداد و گفت: با تعاملات اجرا شده بین سازمان های فرهنگی ورزشی و اتوبوسرانی هزاران طرفدار پرشور ورامینی به مجموعه ورزشی آزادی تهران اعزام می شوند.

هزاران طرفدار ورامینی به مجموعه ورزشی آزادی اعزام می شوند

میثمی اضافه کرد: طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال به باشگاه شهرداری ورامین و همینطور فکت مسابقات در نیم فصل اولویت برگزاری فینال در شهر تهران است و بدین منظور سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی میزبان این مسابقه خواهد بود.

وی در مورد حواشی ایجاد شده در شهر ورامین و مشهد بیان داشت: در دیدار نخست در ورامین درگیری بین سید محمد موسوی بازیکن ملی پوش پیغام و ناظر بازی بود و همه از جمله احسن شیرکوند برای آرام کردن این بازیکن وارد زمین شدند تا قائله ختم به خیر گردد و اصلاً ایرادی به طرفدار ما حین مسابقه وارد نبود و ناظر بازی این موضوع را چندین بار مطرح نمود.

مدیررسانه ای تیم والیبال اعلام کرد: اما در دیدار برگشت شرایط بسیار متفاوت بود چرا که مدیرعامل این تیم دو روز قبل از برگزاری بازی با بیان این جمله در رسانه ملی که ما مسئولیتی در بازی روز چهارشنبه قبول نمی کنیم شرایط را مهیای هرگونه بی حرمتی و بی احترامی کرد و نتیجه آن فحاشی های بسیار رکیک به بازیکنان و کادرفنی ما شد که تماماً مستندات آن موجود بوده و در صورت لزوم توسط روابط عمومی باشگاه منتشر می گردد.

میثمی تصریح کرذ: مردم مشهد همیشه مردم مهمان نوازی بوده اند چرا که آنان میزبان زائران حرم مقدس علی بن موسی الرضا (ع) هستند، این حرکات توسط عده ای معلوم الحال سازماندهی و اجرا شد و امیدواریم در ادامه شاهد هیچ بی حرمتی و بی احترامی در هیچ شهری نباشیم چرا که والیبال ورزشی دانشگاهی است و مطمئناً خانواده والیبال ایران با انجام اینگونه حرکات در هر شهری مخالف هستند.

مدیر رسانه ای تیم والیبال شهرداری ورامین در خاتمه از مهیا سازی ایاب و ذهاب طرفداران ورامینی برای حضور پرشور در سالن 12 هزارنفری آزادی خبرداد و گفت: با تعامل مدیرعامل سازمان های فرهنگی ورزشی و اتوبوسرانی شهرداری ورامین اعزام طرفداران ورامینی روز پنجشنبه از ساعت 12 در نقاط مختلف شهرستان انجام می گردد و کانون طرفداران باشگاه نیز در این زمینه فعالیت می نماید.

لازم به ذکر است، فینال رقابت های لیگ برتر والیبال روزپنجشنبه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی بین تیم های شهرداری ورامین و سایپا تهران برگزار می گردد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6653

به "هزاران طرفدار ورامینی به مجموعه ورزشی آزادی اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزاران طرفدار ورامینی به مجموعه ورزشی آزادی اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید