هابز و شا گیشه جهان را با فروش 180 میلیون دلاری فتح کرد

به گزارش مهسان بلاگ، فیلم اکشن هابز و شا محصول کمپانی یونیورسال که اولین مشتق (اسپین آف) مجموعه فیلم های سریع و خشمگین است، با 60.8 میلیون دلار فروش در سه روز نخست اکران در صدر گیشه هفتگی آمریکای شمالی نهاده شد. این فیلم در گیشه خارجی هم 120 میلیون دلار فروخت.

هابز و شا گیشه جهان را با فروش 180 میلیون دلاری فتح کرد

هابز و شا با بازی دواین جانسون و جیسون استاتام که با بودجه نجومی 200 میلیون دلار ساخته شده، در بیش از 4250 سالن در آمریکا و کانادا روی پرده رفته است. نکته جالب آن که 50 درصد از تماشاگران فیلم در اولین آخر هفته اکران بالای 25 سال سن داشتند.

مجموعه سریع و خمشگین (Fast and Furious) که به خاطر صحنه های اکشن تعقیب و گریز با ماشین شهرت دارد تا به حال با هشت فیلم بیش از 5 میلیارد دلار در سراسر جهان درآمد کسب نموده است.

اما فیلم جدید کوئنتین تارانتینو در دومین آخر هفته پیش از 50 درصد مخاطبانش را از دست داد و با 20 میلیون دلار به رده سوم سقوط کرد. روزی روزگاری در هالیوود با بازی لئوناردو دی کاپریو و برد پیت بعد از ده روز 78 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروخته است.

رده دوم جدول فروش به نسخه جدید شیرشاه رسید. این فیلم سینمایی غیر انیمیشن که بازسازی انیمیشن محبوبب به همین نام است، در این آخر هفته 38 میلیون دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 430 میلیون دلار رساند. این چهارمین فیلم دیزنی است که سال جاری به فروش بیش از 400 میلیون دلاری در گیشه آمریکا و کانادا می رسد.

مرد عنکبوتی: دور از خانه با 7.7 میلیون دلار و انیمیشن داستان اسباب بازی 4 با 7.2 میلیون دلار در رده های چهارم و پنجم جدول پرفروش های هفته قرار گرفتند.

9417

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: آی سینما
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13756

به "هابز و شا گیشه جهان را با فروش 180 میلیون دلاری فتح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هابز و شا گیشه جهان را با فروش 180 میلیون دلاری فتح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید