نمایش اولین پوسترها از اولین نمایشگاه های گالری ها

به گزارش مهسان بلاگ، نمایشگاهی از پوسترهایی از اولین نمایشگاه های افتتاح شدۀ گالری ها از سال های 1327 تا سال 1367 افتتاح می گردد.

نمایش اولین پوسترها از اولین نمایشگاه های گالری ها

به گزارش خبرنگاران، نهمین شماره مجلۀ آنگاه با موضوع گالری و گالری داری و باعنوان گالری؛ مهجور موثر چاپ شد.

جشن رونمایی از نهمین شمارۀ آنگاه با همکاری آرتیبیشن به همراه پوسترهای جمع آوری شدۀ این نمایشگاه که همگی اورجینال و از همان روزهای دور با کیوریتوری مهدی فاتحی گردآوری شده و بخشی از تاریخ پوستر هنر ایران به شمار می آیند، پنجشنبه برگزار می گردد.

در این شمارۀ مجلۀ آنگاه موضوعات گالری و گالری گردی با 35 نوشتار از زاویه های گوناگون مورد دقت و واکاوی نویسندگان قرار گرفته و ازموقعیت این نهاد در ایران و تحولات تاریخی تا موقعیت امروزی و همچنین از جنبۀ زیبایی شناختی تا گارد اجتماعی و سیاسی گالری ها و ارتباط آنها با هنرمندان و منتقدان در قالب یادداشت و مقاله، مصاحبه و مصاحبه در این شماره به چاپ رسیده است.

نمایش و رونمایی این پوسترها در حاشیۀ رونمایی از نهمین شمارۀ آنگاه روز پنجشنبه 21 آذر ماه افتتاح می گردد و به مدت شش روز تا تاریخ چهارشنبه 26 آذر در گالری آرتیبیشن واقع در تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از حسینۀ ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا(قندی)، پلاک 6 دایر خواهد بود.

علاقمندان برای حضور در این جشن می توانند در تاریخ 21 آذر به گالری آرتیبیشن مراجعه نمایند، ورود به جشن رونمایی و نمایشگاه پوستر برای عموم علاقمندان آزاد است.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 29356

به "نمایش اولین پوسترها از اولین نمایشگاه های گالری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش اولین پوسترها از اولین نمایشگاه های گالری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید