مصرف شش بطری آب معدنی برای فراوری یک برگه A4

به گزارش مهسان بلاگ، آب علاوه بر این که نقش مهمی در حیات انسان ها دارد، در فراوری بسیاری از لوازم مورد احتیاج انسان نیز موثر است، به گونه ای که برای فراوری تنها یک کاغذ A4 بالغ بر 10 لیتر آب به میزان شش بطری آب معدنی مصرف می گردد.

مصرف شش بطری آب معدنی برای فراوری یک برگه A4

به گزارش خبرنگاران، مصرف آب در فراوری بسیاری از وسایل نقش دارد و این در شرایطی است که انسان بدون توجه به اهمیت ذاتی، بسیاری از اشیاء را به راحتی هدر می دهد و در این مسیر نه تنها موجب از بین رفتن آن اشیاء بلکه موجب هدر رفت آب نیز خواهد شد.

سالانه 230 میلیون تن کاغذ در جهان مصرف می گردد و در ایران که یک درصد جمعیت جهان را دارد، یک درصد کاغذ جهان هم مصرف می گردد. بر اساس آمارهای اعلام شده هر ایرانی سالانه 13 کیلوگرم کاغذ مصرف می نماید که در کل رقمی برابر 910 میلیون کیلوگرم می گردد و از آنجا که برای فراوری هر تن کاغذ باید 17 درخت تنومند قطع گردد، در یک سال بیش از 15 میلیون درخت برای این میزان مصرف باید قطع گردد.

در این میان اگر عدد میزان مصرف آب برای فراوری هر برگ کاغذ را محاسبه کنیم، عدد بسیار بزرگی می گردد که لزوم صرفه جویی در مصرف آن را نشان می دهد، موضوعی که باید به جد مورد توجه دولت و تمام شهرندان قرار بگیرد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2273

به "مصرف شش بطری آب معدنی برای فراوری یک برگه A4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرف شش بطری آب معدنی برای فراوری یک برگه A4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید