مسی فوتبال ساحلی ایران: امیدوارم رتبه نخست دنیا را از چنگ برزیل خارج کنیم

به گزارش مهسان بلاگ، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی می گوید که هدف آنها قهرمانی در آسیا و حضور در جام جهانی است تا بتوانند رتبه نخست جهان را از چنگ برزیل خارج نمایند.

مسی فوتبال ساحلی ایران: امیدوارم رتبه نخست دنیا را از چنگ برزیل خارج کنیم

مسلم مسی گر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی پیش از مسابقات جام بین قاره ای و برگزاری اردوی این تیم در پرتغال گفت: خوشبختانه در شرایط بازی به تیم ملی می آییم و از نظر بدنی و فنی آمادگی خوبی داریم. تیم ملی ما هم رتبه بسیار خوبی در دنیا دارد و امیدوارم اردوی پرتغال فرصتی برای جوان هایی باشد که به تیم ملی اضافه شده اند.

وی با اشاره به جوانگرایی در تیم ملی گفت: خدا را شکر جوانگرایی در تیم ملی به سرعت انجام می گردد و اردوی پرتغال به پیشرفت این بازیکنان جوان یاری می نماید. بازی های تدارکاتی این اردو هم مقدماتی برای حضورشان در جام بین قاره ای است. هدف اصلی ما مسابقات قهرمانی آسیاست که مقدماتی جام دنیای نیز محسوب می گردد و هدف پیش روی ما هم حضور موفق در جام بین قاره ای است. امیدوارم بتوانیم روزی رتبه نخست دنیا را که در چنگ برزیل است، به دست بیاوریم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که پیش از این چند بار بازی های متعدد تیم ملی به دلیل مصدومیت از دست داده بود درباره شرایطش و اینکه آیا مشکل مصدومیت ندارد، توضیح داد: خدا را شکر سال جاری در تیم پارس جنوبی شرایط خوبی داشتم و خوشبختانه مدت هاست مصدوم نشده ام. سه چهار سال پیش همیشه از ناحیه کشاله و همسترینگ مصدوم می شدم، اما یکی دو سالی می گردد که شرایطم بهتر شده است. اکنون هم آماده مسابقات هستم و امیدوارم اکنون که پیراهن تیم ملی را به تن می کنیم، بتوانیم جوابگوی محبت ملت عزیز ایران باشیم.

مسی گر که در تمرینات تیم ملی او را مسی صدا می نمایند درباره اینکه آیا تیم ملی شانس قهرمانی در جام بین قاره ای را دارد، گفت: تمام سعی و کوشش مان را می کنیم. با برنامه هایی هم که در کادرفنی آقای مارکو اوکتاویو و عباس هاشم پور دارند و برنامه ریزی های خوب خانم شهریاری در دپارتمان فوتبال ساحلی، امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم. ما تمام کوشش مان را می کنیم و نتیجه دست خداست، اما قول می دهم از جان مان مایه بگذاریم.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2097

به "مسی فوتبال ساحلی ایران: امیدوارم رتبه نخست دنیا را از چنگ برزیل خارج کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی فوتبال ساحلی ایران: امیدوارم رتبه نخست دنیا را از چنگ برزیل خارج کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید