مراقبت از سلامت مراجعه کنندگان در یکی از بیمارستان های خصوصی تهران

به گزارش مهسان بلاگ، بیماری کرونا که اواخر سال 2019 از چین آغاز شد حالا به مشکل همه کشور ها تبدیل شده است. کرونا علاوه بر تبعات بهداشتی، اوضاع مالی کشور ها را تحت تاثیر قرار داده و نیمی از جمعیت دنیا را خانه نشین نموده است.

مراقبت از سلامت مراجعه کنندگان در یکی از بیمارستان های خصوصی تهران

اما در این بین ارائه بعضی از خدمات به مردم تعطیل بردار نیست و افراد ناگزیر هستند برای برطرف بعضی از احتیاج های خود، منزل را ترک نمایند. یکی از این احتیاجها، خدمات درمانی است. به همین دلیل مراکز درمانی که تحت هر شرایطی موظف به خدمت رسانی به مراجعان هستند راهی ندارند جز آن که با رعایت پروتکل های لازم، امکان یک معاینه و درمان بی خطر را برای افراد مهیا نمایند.

به همین دلیل بیمارستان و کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نور، اقدام به استقرار ایستگاه های غربالگری در ورودی ساختمان های این مجموعه درمانی نموده است که هر لحظه ارزیابی سلامت پرسنل، کادر درمان و تمامی مراجعه نمایندگان را از نظر علائم ابتلا به کووید 19 برعهده دارند.

آنطور که مسئولان بیمارستان چشم پزشکی نور اعلام نموده اند تشخیص تب احتمالی افراد با استفاده از دوربین های حرارتی اندازه گیری و همزمان ضدعفونی دست های تمامی کسانی که وارد ساختمان های این مجموعه می شوند و تحویل ماسک و دستکش به مراجعین و بیماران انجام می گردد.

بیمارستان چشم پزشکی نور با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی، پاسخگویی به احتیاج های چشم پزشکی هموطنان به ویژه بیماری های اورژانسی چشم را انجام می دهد.

همچنین تمامی بخش های کلینیکی، پاراکلینیکی، اتاق های عمل جراحی چشم، تجهیزات و دستگاه های تشخیصی، درمانی و آزمایشگاهی مطابق با دستورالعمل های سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به طور مستمر و روزانه ضدعفونی می شوند. بیمارستان نور ضمن دعوت از هموطنان و همشهریان محترم به ماندن در خانه امید دارد تا بتواند در این روز های قرنطینه، در کنار آن ها باشد.

وب سایت بیمارستان چشم پزشکی نور به نشانی: www.noorvision.com آماده پاسخگویی به سوالات چشم پزشکی بیماران و ارائه مشاوره به ایشان می باشد. همچنین مرکز مشاوره تلفنی بیمارستان با شماره تلفن: 02182400 بیست و چهار ساعت شبانه روز در دسترس کلیه افراد می باشد.

وبسایت بیمارستان نور

صفحه اینستاگرام بیمارستان نور

صفحه آپارات بیمارستان نور

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: فرارو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45388

به "مراقبت از سلامت مراجعه کنندگان در یکی از بیمارستان های خصوصی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراقبت از سلامت مراجعه کنندگان در یکی از بیمارستان های خصوصی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید