مبعلی: کاش هنوز بازی می کردم

به گزارش مهسان بلاگ، ایمان مبعلی هنوز دوست دارد بازی کند اما چه فایده که این بازیکن با دنیای بازی خدا حافظی نموده. ایمان بعد از بازی با سپاهان از حسرت های خود گفته است.

مبعلی: کاش هنوز بازی می کردم

ایمان مبعلی، یاری مربی فولادی ها پس از انتها دیدار این تیم برابر سپاهان درباره بازی گفت: سپاهان جزو تیم های خیلی خوب لیگ سال جاری که هم مربی خوبی دارد و هم بازیکنان خوبی دارد. دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و قطعا تماشاگران نیز از آن رضایت خواهند داشت.

او درباره جو استادیوم جدید فولادی ها گفت: به دلیل اینکه استادیوم تغییر نموده بود و بازی هم حساس بود تعداد زیادی از طرفداران آمده بودند و جو کاملا تغییر نموده و من هم دوست داشتم که دراین بازی بازیکن بودم و می توانستم برای فولاد به میدان بروم. از همه طرفداران متشکرم امیدوارم در بازی های بعدی هم بیایند و به همین ترتیب از تیم حمایت نمایند.

مبعلی درباره داوری این بازی هم توضیحاتی داد:دو سه صحنه مهم و حساس در بازی وجود داشت اما در ابتدا باید صحنه ها بازبینی شوند تا بشود درباره آن حرف زد.

مربی فولادی ها درباره سوتفاهم به وجود آمده بین طرفداران فولاد و او گفت: سوتفاهم ایجاد شده بین او و طرفداران دو تیم استقلال و فولاد خوزستان گفت: دو موضوع را می خواهم بگویم. اول اینکه سالی که من برای استقلال به میدان رفتم 28 ساله بودم و پیشنهاداتی داشتم که می توانستم به آن تیم ها بروم و حتی می توانم در همان امارات بمانم اما اهل بازار گرمی نبودم و قبول کردم به استقلال بروم. من فکر می کنم تصمیم خوبی گرفته بودم و می توانستم یکی دو سال بیشتر هم برای استقلال بازی کنم چون با این تیم قرارداد داشتم اما بنا به دلایلی قسمت نشد در این تیم بمانم. از اینکه در استقلال بازی کردم واقعا خوشحالم و همواره هم به همه طرفداران استقلال احترام گذاشتم.

مبعلی با این جملات به حرف هایش انتها داد:

من فوتبال حرفه ای خودم را از تیم فولاد خوزستان آغاز کردم. از این تیم به تیم ملی رسیدم از این تیم لژیونر شدم و فکر می کنم این یک چیز طبیعی و کاملا معین باشد که من فولاد را دوست دارم همواره هم خودم را یک فولادی می دانستم. فقط یک سوتفاهم ایجاد شده بود و باعث شد تا طرفداران فولاد ناراحت شده بودند و می گفتند چرا می گویی استقلالی هستی و استقلالی ها هم از من ناراحت شده بودند اما خب من به آنها هم می گویم زمانی که به استقلال آمدم می توانستم به تیم دیگری بروم اما این تیم را ترجیح دادم.

1

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6935

به "مبعلی: کاش هنوز بازی می کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبعلی: کاش هنوز بازی می کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید