قرارداد سفید معمارزاده با پرسپولیس دردسرساز شد

به گزارش مهسان بلاگ، میثاق معمارزاده نه به پرسپولیس تخفیف می دهد، نه چک قبول می نماید و نه حتی به قسط بندی شدن طلب 400 میلیونی اش رضایت می دهد.

قرارداد سفید معمارزاده با پرسپولیس دردسرساز شد

به گزارش خبرنگاران ، میثاق معمارزاده که در فصل هفتم با درخشش در فولاد خوزستان و در حالی که با در دست داشتن پیشنهاد میلیاردی سپاهان با درخواست حبیب کاشانی به پرسپولیس آمده بود، بعد از 9 سال هنوز موفق به دریافت مطالبات خود نگردیده است. حبیب کاشانی، مدیرعامل وقت پرسپولیس در آن مقطع با درخواست جذب این دروازه بان او را از پیشنهاد یک میلیارد و صدمیلیونی سپاهان دور کرد و در پاسخ به درخواست مالی او برای عقد قرارداد، قراردادی سفید پیش رویش قرار داد.

معمارزاده در آن فصل تنها موفق به دریافت نزدیک به 100 میلیون از قرارداد خود شد اما مابقی پولش را هنوز دریافت نکرده. دروازه بان سابق پرسپولیس که چیزی حدود 400 میلیون تومان از این باشگاه طلبکار است، طی روزهای اخیر در تماس و مراجعه به باشگاه خواستار تعیین شدن تکلیف قرارداد خود و پرداخت آن گردیده است که تا این لحظه هیچ پولی دستگیرش نگردیده.

دلیل توافق نکردن باشگاه و میثاق این است که مدیران پرسپولیس باز هم به او وعده داده و می خواهند به نامش چند فقره چک صادر نمایند اما این دروازه بان پولش را نقد می خواهد. معمارزاده گفته که نه به باشگاه تخفیف می دهد، نه چک قبول می نماید و نه حتی حاضر است طلبش را قسط بندی نمایند. باز خوبی اش این است که طلب معمارزاده جزو بدهی هایی که پرسپولیس را از لیگ قهرمانان محروم می نماید، نیست اما تضمینی هست که او هم مثل همامی به ای اف سی شکایت نکند؟

2 - 220

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1082

به "قرارداد سفید معمارزاده با پرسپولیس دردسرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد سفید معمارزاده با پرسپولیس دردسرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید