قدوس، چهره بین المللی امی ین

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، تعطیلات بازی های ملی فرصتی برای سایت رسمی لیگ فرانسه بود که به آنالیز نقل و انتقالات تابستانی و چهره های جدیدی که به این لیگ پیوسته اند بپردازد.

قدوس، چهره بین المللی امی ین

این گزارش با عنوان بازیکنان جام جهانی لیگ فرانسه را اشغال می نمایند نگاه ویژه ای به چهره هایی دارد که پس از بازی در جام جهانی روسیه به لیگ فرانسه اضافه گردیده اند.

یکی از این چهره ها سامان قدوس، مهاجم تیم ملی است که راهی امی ین گردیده و در همین زمان کوتاه توانسته یک گل هم برای تیم جدیدش بزند.

در بخشی از این گزارش آمده: بعد از رافا کورزاوا، گوش 25 ساله لهستانی، تیم منطقه پیکاردی سامان قدوس، ملی پوش ایرانی را هم به تیمش اضافه نمود. او در هر سه بازی تیمش در روسیه به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت و تابستان سال جاری مشتریان زیادی داشت. او در اولین بازی اش در لیگ فرانسه موفق به گلزنی شد. امیل کرافت، مدافع راست 24 ساله سوئدی که در یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل انگلیس به میدان رفت، دیگر خرید جدید امی ین است.

سامان که از اردوی تیم ملی به فرانسه برگشته، امیدوار است شنبه شب در هفته پنجم مقابل لیل به میدان برود. قدوس در اولین بازی اش با امی ین مقابل رنس در ترکیب اصلی بود که موفق شد یک گل هم بزند. در هفته چهارم او در تساوی خارج از خانه مقابل سنت اتین در نیم ساعت پایانی به زمین رفت.

سه هافبک امی ین در این بازی غایبند تا احتمال بازی قدوس بیشتر گردد. استیون مندوزا، هافبک کلمبیایی به دلیل مصدومیت عضلانی چهار هفته غایب است، بونگانی زونگو هافبک اهل آفریقایی جنوبی به دلیل پارگی رباط صلیبی شش هفته غایب خواهد بود و توما مون کندویی هم در این بازی محروم است.

ستاره برزیلی، همبازی سامان

چهره ویژه امی ین در این بازی گانسوی برزیلی است که می تواند برای اولین بار به زمین برود. ملی پوش سابق برزیل که پس از نیمکت نشینی در سویا به دنبال اوج گیری دوباره است در امی ین پیراهن شماره هشت را می پوشد.

همبازی سابق نیمار در سانتوس درباره دلایل انتخاب امی ین گفت: اولین دلیل این انتخاب این بود که بتوانم در یک لیگ قوی با آرامش بازی کنم. از اولین روزی که اینجا آمدم خودم را در خانه حس می کنم. فضای امی ین شبیه یک خانواده است. از مدیران باشگاه که مرا انتخاب کردند تشکر می کنم و به شدت کوشش می کنم که بالاترین کارآیی را داشته باشم.

امی ین 20 اکتبر مقابل پاری سن ژرمن بازی می نماید و گانسو مقابل مشهورترین برزیلی لیگ فرانسه قرار می گیرد. او درباره این بازی گفت: بعد از امضای قرارداد با امی ین با نیمار حرف زدم و او برای من آرزوی موفقیت کرد.

در بازی با لیل قرار است صندلی های ایستاده تماشاگران پس از سال ها در استادیوم امی ین برقرار گردد. از سال 1992 که در استادیوم فوریانی حادثه تلخی رخ داد، این سکوها در استادیوم های فرانسه ممنوع شد. استادیوم امی ین یکی از چهار استادیومی است که در دسته اول و دوم لیگ فرانسه به طور آزمایشی صندلی های ایستاده برقرار می گردد. البته نیروهای امنیتی هم در این سکوها مستقر خواهند بود.

سال گذشته در بازی امی ین مقابل لیل نرده مقابل طرفداران میهمان مقاومت نکرد و 29 نفر از طرفداران به دلیل سقوط آسیب دیدند. امی ین برای این بخش نرده های جدیدی در نظر گرفته تا از سقوط دوباره جلوگیری کند.

ماموریت بقا

امی ین از چهار بازی قبلی چهار امتیاز دارد در حالی که لیل با هفت امتیاز یکی از تیم های بالای جدول است. این دومین فصل حضور امی ین در لیگ فرانسه است و باشگاه امیدوار است با خریدهای جدید از جمله گانسو و قدوس بتواند در جمع بزرگان باقی بماند.

ژروم برنار، طرفدار قدیمی امی ین که در یکی از تمرینات هفته گذشته حاضر بود به روزنامه محلی کوریه پیکار گفت: انتظار آمدن گانسو را نداشتم و امیدوارم این یک اتفاق خوب برای تیم باشد. باید به او زمان بدهیم. با آمدن چند ملی پوش سال جاری تیم کاملتری داریم. به تیم اطمینان دارم، هرچند جای خالی زونگو احساس خواهد شد.

او اضافه نمود: تیم از نظر کمیت و کیفیت شرایط بهتری دارد. عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات خوب بوده و به نظر می رسد ماموریت بقا شدنی باشد. پلیسیه باید بماند. او تیم را به دسته اول رسانده و نباید او را تغییر داد. تیم احتیاج به ثبات دارد.

3

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1418

به "قدوس، چهره بین المللی امی ین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدوس، چهره بین المللی امی ین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید