فرانک پرتو آذر: به قولم عمل کردم

به گزارش مهسان بلاگ، پرتو آذر پس از ناکامی در دوچرخه سواری کوهستان به دلیل پارگی زنجیر گفت: قول داده بودم تا آخر بجنگم و جنگیدم.

فرانک پرتو آذر: به قولم عمل کردم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از جاکارتا، دختر دوچرخه سوار ایران که با وجود شایستگی نتوانست به مدال بازی های آسیایی برسد از این اتفاق بد حرف زد و گفت: در استارت نفر اول بودم اما بدشانسی آوردم و زنجیر دوچرخه ام پاره شد. چون در رشته ما فقط در یک سری از جاها می گردد تعمیرات را انجام داد مجبور شدم برای دقایقی دوچرخه ام را کول کنم به همین دلیلی خیلی عقب افتادم.

او ادامه داد: من عقب افتادم اما اگر لیست نهایی را نگاه کنید غیر از دور اول در بقیه مسیر نفر دوم بودم. مدال نقره کمترین مدالی بود که باید به من می رسید. من قول داده بودم تا آخرش بجنگم و جنگیدم.

پرتوآذر درباره کیفیت زنجیر بیان نمود: زنجیر کیفیت خوبی داشت. خیلی از قهرمان های دنیا از این زنجیر استفاده می نمایند اما من بدشانس بودم.

بانوی رکابزن ایران درباره برنامه اش برای آینده گفت: همه انرژی ام را برای بازی های آسیایی گذاشته بودم. به ایران برگردم مسابقات قهرمانی کشور را داریم وپس از آن مسابقات قهرمانی جهان. من اوج فصلم را برای بازی های آسیایی در نظر گرفته بودم به همین دلیل در مسابقات قهرمانی جهان دنبال مدال نیستم، انشاالله مسابقه بعدی.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 565

به "فرانک پرتو آذر: به قولم عمل کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانک پرتو آذر: به قولم عمل کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید