فدراسیون وزنه برداری نمی خواهد با من کار کند، قصد برگشتن ندارم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بهداد سلیمی که امروز در مراسم بازگشایی موزه ورزش در محل کمیته ملی المپیک حضور داشت در خصوص تمریناتی که کنار سهراب مرادی انجام می دهد گفت: یاری خاصی از دستم برنمی آید اما ساعت های تمرینی را با هم هماهنگ کردیم که بتوانیم به هم یاری کنیم. به نظرم سهراب مرادی شانس اول کسب مدال طلای وزنه برداری ایران در المپیک است.

فدراسیون وزنه برداری نمی خواهد با من کار کند، قصد برگشتن ندارم

وی در واکنش به اتفاقات و اختلافاتی که در وزنه برداری وجود دارد و اینکه چطور باید این مسائل را مدیریت کرد گفت: مدیریت را باید آقای مرادی انجام دهد. من که وظیفه ام این نیست. ان شالله ایشان بتواند مسائل را مدیریت نمایند.

بهداد سلیمی در خصوص تصمیم کیانوش رستمی برای تغییر وزن گفت: تغییر وزن اتفاق ساده ای نیست. کیانوش باید خیلی کارشناسی این کار را انجام دهد. وزن زیاد کم کردن آسیب زیادی به ورزشکار می زند.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که آیا وارد مدیریت در بخش های مختلف وزنه برداری خواهد شد گفت: چند ماه پیش با آقای مرادی جلسه داشتم اما فدراسیون تمایلی ندارد با من کار کند و می خواهد با همین نفرات کار کند.

وی در خصوص اینکه عنوان شده بود قصد بازگشت به تخته و حضور در میادین را دارد گفت: قصدی برای برگشتن به وزنه برداری ندارم و با توجه به وزنی که دارم مشغول تمرین هستم.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4746

به "فدراسیون وزنه برداری نمی خواهد با من کار کند، قصد برگشتن ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون وزنه برداری نمی خواهد با من کار کند، قصد برگشتن ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید