عکس، همسرآزاری وحشتناک هافبک کلمبیایی بوکاجونیورز

به گزارش مهسان بلاگ، سباستین ویلا، بازیکن کلمبیایی بوکاجونیوزر حاشیه ساز شده است.

عکس، همسرآزاری وحشتناک هافبک کلمبیایی بوکاجونیورز

به گزارش خبرنگاران به نقل ورزش 3، امروز دانیلا کورتس، نامزد سباستین ویلا عکس هایی را منتشر کرد که نشان از کبودی و خون روی صورتش از شدت ضربات سباستین ویلا بوده و مدعی شد همه چیز را به پلیس گزارش داده است. به نظر می رسد این بازیکن کلمبیایی نامزدش را کتک زده و اگر این اتفاقات ثابت شد آینده خوشی در انتظار او نخواهد بود.

حالا نامزد این بازیکن دانیلا کورتس با انتشار تصاویری در اینستاگرام، سباستین ویلا را به خشونت و کتک زدن متهم نموده است. او در صفحه اس نوشت: متاسفانه مجبورم این کار را انجام دهم، زیرا دیگر نمی توانم این اتفاقات تحمل کنم. ما دو سال با هم زندگی می کردیم و این اولین بار نیست که این رخ داده است. من یک بار او را بخشیدم و فکر کردم تغییر خواهد نمود، اما این اتفاق رخ نداد. من این مطلب را پست می کنم زیرا می خواهم همه ببینند که او چه جانور زشتی است. من مورد خشونت جسمی و روانی قرار می گیرم. من نمی توانم باور داشته باشم که کسی قادر به انجام چنین کارهایی است. می ترسم اتفاقی ترسناک رخ دهد. این حقیقت سباستین ویلا، مردی است که یک زن را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. من اولین کسی نیستم که این کار را انجام می دهم. من از دولت می خواهم به من یاری کند زیرا می خواهم در کنار خانواده و دخترم باشم.

ویلا در سال 2018 از دپورتیوو تولیما به بوکاجونیورز ملحق شده و تا به امروز سه بار برای تیم ملی کلمبیا به میدان رفته است. او در پست بال چپ بازی می نماید و ارزشی معادل 5.5 میلیون یورو داراست.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 47204

به "عکس، همسرآزاری وحشتناک هافبک کلمبیایی بوکاجونیورز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، همسرآزاری وحشتناک هافبک کلمبیایی بوکاجونیورز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید