عربستان سعودی از اولین مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا اطلاع داد

به گزارش مهسان بلاگ، وزارت بهداشت سعودی گفت که اولین مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا ثبت شده است.

عربستان سعودی از اولین مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا اطلاع داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت بهداشت عربستان سعودی امروز (سه شنبه) گفت که اولین مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده و همچنین 205 نفر دیگر به این ویروس مبتلا شده اند.

به نوشته الجزیره، وزارت بهداشت دولت سعودی همچنین گفت که تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 767 مورد رسیده است. به ادعای این وزارتخانه فرد فوتی از اتباع افغانستان در عربستان بوده است.

همزمان سخنگوی وزارت کشور سعودی نیز در یک کنفرانس خبری ضمن بیان جزئیات اجرای قوانین منع آمد و شد، تهدید کرد که نهادهای امنیتی سعودی به شدت فضای مجازی را رصد نموده و مجازات سختی در انتظار کسانی که به گفته وی اطلاعات گمراه نماینده منتشر می نمایند؛ خواهد بود.

اعلام آمار رسمی و ادعایی مبتلایان به کرونا در حالی است که مجتهد افشاگر معروف عربستانی روز یکشنبه گذشته در صفحه توئیتر خود نوشت که دولت سعودی از دادن آمار واقعی مبتلایان به کرونا در این کشور خودداری می نماید و هزاران نفر و چه بسا ده ها هزار نفر در عربستان سعودی به کرونا مبتلا شده اند.

او نوشت: در منطقه قطیف بیش از 5000 هزار مبتلا و در مکه بیش از 900 مبتلا وجود دارد. این تعداد در ریاض بیشتر است اما آمار آن در دست نیست.

وزیر بهداشت مصر نیز روز گذشته (دوشنبه) در پاسخ به اینکه چرا تعداد مبتلایان به کرونا در مصر بیشتر می گردد، گفت که روزانه 15 نفر مبتلا به کرونا از عربستان وارد مصر می شوند.

خ

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 41414

به "عربستان سعودی از اولین مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان سعودی از اولین مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید