عبور از تحریم ها از راستا تقویت شرکت های دانش بنیان می گذرد

به گزارش مهسان بلاگ، نماینده مجلس شورای اسلامی یکی از راه های خنثی کردن تحریم ها را تقویت شرکت های دانش بنیان دانست و خواهان توجه و حمایت بیشتر از این شرکت ها شد.

عبور از تحریم ها از راستا تقویت شرکت های دانش بنیان می گذرد

روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با بیان اینکه توسعه و تقویت شرکت های دانش بنیان باید در کشور جدی گرفته گردد، گفت: در بعضی موارد می بینیم که شرکت های دانش بنیان به دلیل مسائل بودجه ای نمی توانند کار خود را ادامه و توسعه دهند و این امر باعث خسران می گردد، اما اعضای این شرکت ها نباید دلسرد شوند بلکه باید بیش از پیش به ادامه کار امیدوار باشند و در عین حال مطالبات خود را نیز پیگیری و دنبال نمایند تا به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی نیز که مسؤولیت تأمین اقتصادی شرکت های دانش بنیان را برعهده دارد باید با اتخاذ برنامه ای مدون و درست از این شرکت ها حمایت کند تا باعث رشد آنها گردد، رشد این شرکت ها در واقع روند توسعه کشور را تسریع می نماید.

اهمیت نقش شرکت های دانش بنیان در عبور از تحریم ها

حضرت پور با اشاره به اهمیت نقش شرکت های دانش بنیان در عبور از تحریم ها گفت: اگر این شرکت ها مورد حمایت بیشتری قرار گیرند به طور قطع نقش مهمی در خنثی کردن تحریم ها خواهند داشت اما متاسفانه گاهی اوقات این حمایت ها به خوبی انجام نمی گردد، بعضی از شرکت های دانش بنیان نسبت به این مسأله گلایه دارند.

نماینده ارومیه در مجلس رشد شرکت های دانش بنیان در کشور طی سال های اخیر را چمشگیر دانست و گفت: زمینه توسعه شرکت های دانش بنیان در کشور فراهم است بنابراین باید با حمایت بیشتر از این شرکت ها زمینه فعالیت و توسعه آنها را فراهم کرد تا کشور نیز از این مسأله بیش از اینها نفع ببرد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14614

به "عبور از تحریم ها از راستا تقویت شرکت های دانش بنیان می گذرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور از تحریم ها از راستا تقویت شرکت های دانش بنیان می گذرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید