طرح کاداستر 11000هکتار اراضی ملی سمنان اجرا شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، معصومه منظمی صبح یکشنبه در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان، ضمن بیان اینکه 44 پلاک مجموعاً با مساحت 11 هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان در طرح کاداستر اراضی ملی قرارگرفته است، تأکید کرد: این طرح با موضوع معین مشخصات دقیق زمین و صدور شناسنامه برای جلوگیری از سوءاستفاده از اراضی ملی از ابتدای امسال انجام شده است.

طرح کاداستر 11000هکتار اراضی ملی سمنان اجرا شد

وی اجرای طرح کاداستر اراضی ملی را گامی مهم در تثبیت و حاکمیت دولت بر اراضی ملی دانست و اضافه کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های کاداستر جلوگیری از سودجویی افراد فرصت طلب در قبال اراضی ملی است.

صدور اسناد تک برگی در قالب طرح کاداستر

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان اصلاح و بازنگری اجرای مقررات و سوابق اجرای قانون را در کنار اصلاح هندسی نقشه ها ازجمله بخش های کاداستر خواند و تأکید کرد: این طرح با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان انجام می گردد.

منظمی بابیان اینکه صدور اسناد تک برگی موضوع اصلی طرح کاداستر است، بیان داشت: نقشه کاداستر می تواند موقعیت اراضی دولت، اشخاص و املاک را بر اساس موقعیت جغرافیایی، جهانی و دقیق معین کند.

وی اضافه کرد: مالکیت اسنادی اراضی ملی موسوم به کاداستر اهدافی را دنبال می نماید که توسعه پایدار و لزوم تأمین امنیت اجتماعی و همچنین سرعت در پاسخگویی به مراجعان استعلام ها دو مورد از این اهداف هستند.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1497

به "طرح کاداستر 11000هکتار اراضی ملی سمنان اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح کاداستر 11000هکتار اراضی ملی سمنان اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید