طارمی های مشکل آب شرب دارند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، فریدون هاشم نژاد شامگاه چهارشنبه در حاشیه جشنواره روستا در جمع خبرنگاران اضافه کرد: سال جاری 135 طرح عمرانی اقتصادی با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد و 341 میلیون ریال در این شهرستان طی هفته دولت سال جاری افتتاح و کلنگ زنی شد.

طارمی های مشکل آب شرب دارند

وی ادامه داد: 125 طرح از مجموع طرح های یاد گردیده در هفته دولت سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و 10 طرح عمرانی و اقتصادی مهم نیز در شهرستان کلنگ زنی می گردد.

فرماندار طارم بابیان اینکه رشد جمعیتی شهرستان طارم منفی است، گفت: باید زیرساخت جاده، کشاورزی و گردشگری و راه های مواصلاتی محقق گردد تا مشکلات فراروی شهرستان حل گردد.

هاشم نژاد با بیان اینکه با توسعه بخش کشاورزی اقتصاد شهرستان هم تقویت می گردد و جلوی مهاجرت معکوس روستائیان به شهرها هم گرفته می گردد، اضافه کرد: جمعیت ساکنین شهرستان طارم 50 هزار نفر است در حالی است که جمعیت طارمی های اصیل 150 هزار نفر است که در استان های تهران؛ همدان؛ گیلان و شهرهای مجاور زندگی می نمایند.

وی متذکر شد: آهنگ رشد جمعیت شهرستان طارم دارای ایستایی دارد و همین موضوع موجب افزایش جمعیت سالمندی گردیده است.

هاشم نژاد با بیان اینکه شهرستان طارم نوابغ و نخبه های قابل احترامی در کشور دارد که در پست های مدیریتی کشوری و استان مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: 10 هزار نفر از جمعیت مهاجر شهرستان طارم را از طریق مهاجرت معکوس به شهرستان طارم برگرداند شاهد سرعت دریافت آهنگ توسعه در شهرستان خواهیم بود.

فرماندار شهرستان طارم با اشاره به وجود مشکل آب شرب در این شهرستان گفت: تامین آب شرب مردم شهر آب بر و برخی روستاهای شهرستان با مشکل روبرو است.

هاشم نژاد گفت: 85 درصد روستاهای شهرستان طارم خدماتی چون برق و گاز بهره مند هستند و این شرایط مطلوب نیست و باید به روستاهای شهرستان توجه ویژه گردد.

وی ادامه داد: گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار در شهرستان طارم تا دهه فجر به اتمام می رسد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 852

به "طارمی های مشکل آب شرب دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی های مشکل آب شرب دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید