سرلشکر موسوی: دشمنان اگر می توانند، تجهیزات و جوانان ما را آزمایش نمایند، ما برای سرمایه ملت، ارزش قائل هستیم

به گزارش مهسان بلاگ، فرمانده کل ارتش گفت: ما نه علاقه به جنگ داریم و نه دعوت به جنگ می کنیم، اما دشمنان ما اگر خواستند می توانند در میدان جنگ، تجهیزات و جوانان ما را آزمایش نمایند.

سرلشکر موسوی: دشمنان اگر می توانند، تجهیزات و جوانان ما را آزمایش نمایند، ما برای سرمایه ملت، ارزش قائل هستیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم اختتامیه دوره رزم مقدماتی دانش پژوهان ارتش، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره فضاسازی رسانه های بیگانه درباره تجهیزات و ادوات نظامی مورد استفاده در ارتش، گفت: ادوات ارتش در معرض دید ملت واقع شده است و شما خبرنگاران هم بیش از سایرین این ادوات و تجهیزات به روز شده را مشاهده نموده اید.

وی اضافه کرد: ما از دشمنان دعوت نمی کنیم، ولی اگر آن ها می خواهند متوجه به روز بودن یا به روز نبودن تجهیزات ما شوند، می توانند امتحان نمایند؛ به نظرم می رسد چندین مرتبه هم امتحان نموده اند و ضربه اش را هم خورده اند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: البته ما هیچ وقت سرمایه ای را که داریم دور نمی ریزیم چرا که این سرمایه ها، سرمایه های ملت هستند و ما اگر بتوانیم تا آخرین گلوله از یک تانکی استفاده کنیم که توانایی مبارزه در میدان دارد، این کار را انجام می دهیم.

امیر سرلشکر موسوی گفت: ما برای یک ریال سرمایه ملت هم ارزش قائل هستیم و از آن کشور ها نیستیم که پول ملت را بگیریم و دور بریزیم. بعضی کشور ها صد ها میلیارد دلار پول ملت شان را صرف تجهیزاتی می نمایند، اما نمی توانند از آن استفاده نمایند؛ میلیارد ها دلار هزینه می نمایند تا از آسمان کشورشان حفاظت نمایند، اما می بینند از همان آسمان، همه چیز عبور می نماید.

وی با بیان اینکه ما از تجهیزاتمان نهایت استفاده را می کنیم و هر کدام را که بتوانیم بهینه می کنیم و ارتقا می دهیم، گفت: اگر روزی قرار به رو در رویی و مقابله باشد سازندگان اولیه بخشی از تجهیزات ارتش را که از قبل از انقلاب مانده، حتما تعجب خواهند کرد. به روزرسانی، ارتقا و نگهداری صحیح و استفاده حداکثری، راهبرد ارتش در قبال آن دسته از تجهیزاتی است که از قبل باقی مانده است.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هر آنچه را که احتیاج داشته باشد می سازد، مطرح نمود: ارتش برای تهدیدات جدیدی که در جهان به وجود آمده، تجهیزات و ادوات مورد احتیاج را خودش طراحی و در داخل فراوری می نماید.

وی با بیان اینکه امروز انواع و اقسام تجهیزات ارتش اعم از تجهیزات پدافندی، زیردریایی ها، ناوشکن ها، ناوچه ها، موشک ها، اژدرها، هواپیما ها و انواع تجهیرات زمینی در داخل کشور طراحی و فراوری می گردد گفت: اینکه دشمنان ما را متهم نمایند که تجهیزات مان فرسوده است، چنین چیزی نیست.

فرمانده کل ارتش تاکید نمود: ما نه علاقه به جنگ داریم و نه دعوت به جنگ می کنیم، اما دشمنان ما اگر خواستند می توانند در میدان جنگ، تجهیزات و جوانان ما را آزمایش نمایند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود و در پاسخ به خبرنگاران با بیان اینکه بحث بودجه بحث جدیدی نیست، گفت: در فصل بودجه همه سازمان ها راجع به بودجه بحث و گفتو می نمایند و همه به دنبال این هستند که اثبات نمایند احتیاجشان بیش از آن چیزی است که برای آن ها پیش بینی شده است.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه سازمان ها با توجه به احتیاج های و هزینه های خود به بودجه پیش بینی شده برای خودشان اعتراض نمایند موضوعی کاملا طبیعی است، مطرح نمود: اگر متن کامل صحبت های امیر سیاری که درباره بودجه اخیراً منتشر شده در کنار متن منتشره توسط رسانه های معاند قرار بگیرد، دروغ آن ها کاملا تعیین می گردد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 29939

به "سرلشکر موسوی: دشمنان اگر می توانند، تجهیزات و جوانان ما را آزمایش نمایند، ما برای سرمایه ملت، ارزش قائل هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرلشکر موسوی: دشمنان اگر می توانند، تجهیزات و جوانان ما را آزمایش نمایند، ما برای سرمایه ملت، ارزش قائل هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید