زمان پور: استعداد بسکتبال بانوان کمتر از کشورهای دیگر نیست، مطمئنم نتایج بهتری می گیریم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم بسکتبال سه نفره زیر 23 سال بانوان ایران گفت: تیم ما از لحاظ استعداد هیچ چیزی از کشورهای دیگر کم ندارد و من به تک تک بازیکنانم باور دارم.

زمان پور: استعداد بسکتبال بانوان کمتر از کشورهای دیگر نیست، مطمئنم نتایج بهتری می گیریم

آزاده زمان پور در آستانه مسابقات جام جهانی که از روز پنج شنبه 11 مهرماه در چین شروع می گردد به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: اردوی پایانی آماده سازی تیم ملی بسکتبال سه نفره زیر 23 سال برای شرکت در مسابقات جام جهانی از 4 تا 8 مهرماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار گردید.

وی اضافه نمود: 11 و 13 مهرماه مسابقات تیم ما برگزار می گردد که در نخستین روز با مغولستان و آلمان مسابقه می دهیم و 13 مهرماه با رومانی و اوگاندا رقابت خواهیم کرد. تمام مواردی که باید انجام دهیم را به شاگردانم تذکر داده ام و از لحاظ روحی و روانی انگیزه بسیار بالایی دارند.

سرمربی تیم بسکتبال زیر 23 سال بانوان ایران با اشاره به آمادگی شاگردانش برای شرکت در مسابقات جام جهانی گفت: شاگردانم تجربه زیادی در مقایسه با سال گذشته کسب نموده اند و امیدوارم بازی های قابل قبولی را به نمایش بگذارند، بازی هایی که سطح بسکتبال بانوان ایران را نشان بدهد قطعا تیم ما از لحاظ استعداد هیچ چیزی از کشورهای دیگر کم ندارد آنها شرایط مطلوب تری در مقایسه با ما دارند چون بازی های تدارکاتی و اعزام های بیشتری که برای آنها در نظر گرفته می گردد و مسابقات بین المللی که در آن شرکت می نمایند، بیشتر از تیم ما است، اما من به تک تک بازیکنانم باور دارم و مطمئنم سال جاری نسبت به سال گذشته خیلی بهتر عمل می نمایند و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19342

به "زمان پور: استعداد بسکتبال بانوان کمتر از کشورهای دیگر نیست، مطمئنم نتایج بهتری می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان پور: استعداد بسکتبال بانوان کمتر از کشورهای دیگر نیست، مطمئنم نتایج بهتری می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید