رویداد ملی ایران باشکوه در همدان برگزار می شود

به گزارش مهسان بلاگ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان از برگزاری رویداد ملی ایران باشکوه با شعار قرن ها دوستی، دومین سال عید بهاره چینی ها در ایران خبر داد.

رویداد ملی ایران باشکوه در همدان برگزار می شود

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علی خاکسار روز 8 بهمن 98 با اعلام این خبر گفت: این استان از 4 تا 20 بهمن میزبان و مجری این رویداد است و با نظر به اینکه چین بزرگ ترین بازار گردشگر خروجی در دنیاست، این موضوع برای کشورمان و برای همدان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تبلیغات و بازاریابی گردشگری ما بر روی کشورهای بازار هدف خارجی از جمله چین متمرکز شود.

او اضافه کرد: لذا نهمین جشنواره زمستانی این استان هم زمان با تعطیلات سال نو چینی تحت عنوان رویداد ملی ایران باشکوه و با شعار قرن ها دوستی، دومین سال عید بهاره چینی ها در ایران با برنامه ریزی منسجم و با همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری همدان، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و تأسیسات بزرگ گردشگری استان برگزار می شود.

از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این رویداد، می توان به برگزاری بازی های زمستانه و اتومبیل رانی، ساخت مجسمه های برفی، جُنگ شادی و برنامه های فرهنگی، مسابقه نقل های زمستانی با طراحی کرسی خانه اشاره کرد.

حضور عروسک های غول پیکر در پیاده راه ها، مسابقه پخت انواع سوپ و آش های ویژه زمستان، اسکی بازی و ورزش های زمستانی، فستیوال ساخت کوشک و مجسمه های یخی، راه اندازی کارناوال کدو (تزئین خودرو با کدو و پخت و سرو کدو در سطح شهر) و جشنواره بزرگ قصه گویی از دیگر برنامه های این رویداد بزرگ ملی در استان است.

خاکسار همچنین با اشاره به ارائه تخفیف های ویژه در این ایام خاطرنشان کرد: هتل ها، هتل آپارتمان ها، اقامتگاه های بوم گردی، مراکز تفریحی - سرگرمی گنج نامه، شرکت سیاحتی علیصدر، مرکز تفریحی گردشگری رنگین کمان و همچنین مزرعه احیایی از تخفیف 50 درصدی در این ایام برخوردار هستند و مرکز تفریحی - سرگرمی آسمان غرب، واحدهای برگزیده صنفی همدان و همچنین فروشگاه های منتخب صنایع دستی نیز با ارائه تخفیف های 10 تا 30 درصدی آماده ارائه خدمت به گردشگران از 4 تا20 بهمن ماه هستند.

او شرح داد: برگزاری تورهای شهرگردی، استان گردی و تورهای تلفیقی مشترک با استان های هم جوار از دیگر برنامه های این رویداد است که با کمک شرکت های خدمات مسافرتی استان اجرا خواهند شد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: دنیای سفر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 33813

به "رویداد ملی ایران باشکوه در همدان برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد ملی ایران باشکوه در همدان برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید