رویداد بزرگی که با مرگ استیو جابز منتفی شد

به گزارش مهسان بلاگ، باب ایگر مدیرعامل دیزنی باور دارد که اگر مرگ به استیو جابز امان می داد، دیزنی و اپل با هم ادغام می شدند.

رویداد بزرگی که با مرگ استیو جابز منتفی شد

به گزارش، چندی است که بازار رقابت سرویس های استریم ویدئو داغ شده است. اپل و دیزنی هم از مدعیان تازه وارد این بازار هستند. البته به گفته باب ایگر مدیرعامل دیزنی اگر استیو جابز در سال 2011 از دنیا نمی رفت، ماجرا شکل دیگری به خود می گرفت.

ایگر در کتاب زندگینامه اش که تازه منتشر شده است، روایتی تازه از رابطه صمیمی خود با استیو جایز دارد. او می گوید: من معتقدم که اگر استیو جابز زنده بود، کمپانی هایمان را ادغام می کردیم یا حداقل خیلی جدی درباره این موضوع می اندیشیدیم.

ممکن است از خود بپرسیم که چرا در دوران حیات استیو جابز این اتفاق نیافتاد. باب ایگر در این باره هم توضیح داده و تقصیر را گردن مدیرعامل پیشین دیزنی انداخته است. او معتقد است که مایکل آیزنر مدیرعامل وقت دیزنی رابطه دیزنی و اپل را خراب کرد. به شکلی که استیو جابز سال 2004 در مراسمی رسمی گفت که دیگر با دیزنی همکاری نخواهند کرد.

البته این ماجرا زیاد دوام نیاورد چرا که باب ایگر به میدان آمد و بر اساس رابطه خوبی که با استیو جابز داشت، همکاری های دو کمپانی را احیا کرد. تا جایی که دیزنی در نهایت کمپانی پیکسار را به قیمت 7 میلیارد دلار خرید و در عین حال استیو جابز را در هیات مدیره پیکسار نگاه داشت.

منبع: خبرآنلاین

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 17466

به "رویداد بزرگی که با مرگ استیو جابز منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد بزرگی که با مرگ استیو جابز منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید