رایزنی های دیپلماتیک برای توسعه گردشگری در باکو

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از انجام رایزنی ها و گفتگوهای دیپلملتیک برای توسعه گردشگری استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی گردشگری آذربایجان در شهر باکو اطلاع داد.

رایزنی های دیپلماتیک برای توسعه گردشگری در باکو

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی ظهر امروز شنبه 17 فروردین 98 در جریان مصاحبه با فوآد تقی اف، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان گردشگری جمهوری آذربایجان توضیح داد: این جلسه برای افزایش مناسبات در حوزه گردشگری و استفاده از تجربیات طرفین انجام گرفت.

وی اضافه نمود: به خاطر اشتراکات فرهنگی و دینی و هم مرز بودن استان اردبیل و جمهوری آذربایجان ظرفیت های لازم برای برنامه های مشترک مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل توضیح داد: طرفین در این مذاکره تاکید داشتند که نقش دولت ها باید در حوزه گردشگری داشته باشند و تحقق اهداف توسعه ای در این حوزه باید با یاری بخش خصوصی انجام گیرد.

فلاحی ادامه داد: برنامه های مشترکی در قالب تورهای اینفو برای معرفی جاذبه های گردشگری استان اردبیل و آذربایجان برای راهنمایان گردشگری اردبیل و آذربایجان انجام خواهد گرفت.

وی بیان نمود: 24 ساعته شدن مرز بیله سوار نیز از جمله مواردی است که جهت تسهیل رفت و آمد گردشگران آذری انجام گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ساماندهی حمل و نقل گردشگران به قصد سلامت در اردبیل نیز از جمله درخواست های طرف آذری بود.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15419

به "رایزنی های دیپلماتیک برای توسعه گردشگری در باکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی های دیپلماتیک برای توسعه گردشگری در باکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید