دورکاری 75 درصدی کارکنان دولت در لرستان

به گزارش مهسان بلاگ، استاندار لرستان گفت: دستگاه های اجرایی و اداره های استان با توجه به شرایط کنونی تا 75 درصد از نیروهای خود را به مرخصی و دورکاری بفرستند.

دورکاری 75 درصدی کارکنان دولت در لرستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سیدموسی خادمی افزود: تدابیری فراهم شود تا افراد علامت دار، بیمار و زنان باردار در محل کار حضور نداشته باشند.

او گفت: اقدامات جامعه پزشکی استان در راستای آگاهی بخشی، اطلاع رسانی، پیشگیری و درمان در بحث ویروس کرونا بسیار خوب بوده و با حضور در سطح شهر و ارائه خدمات به مردم، فراتر از وظیفه خود عمل کرده اند که این امر دلسوزانه در کمتر جایی دیده می شود.

خادمی افزود: اقدام دانشگاه علوم پزشکی لرستان در تهیه و خرید اقلام بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا و تجهیز مراکز درمانی به موقع بود که انتظار می رود این فرایند تا پایان ادامه داشته باشد.

او شرح داد: مردم لرستان دارای ارتباطات و رفت و آمدهای عاطفی بسیار قوی هستند که این خصیصه مثبت در شرایط کنونی ممکن است به ضعف تبدیل شود ازجمله حضور گسترده مردم در مراسم شادی و عزا که این رفتارها با توجه به شیوع بیماری کرونا باید از جانب مردم اصلاح شود.

استاندار لرستان گفت: بخشی از نگرانی دولت در شرایط کنونی این است که بر مسائل اقتصادی مردم افزوده نشود و با کنترل این بیماری بتوان هر چه سریعتر به شرایط عادی بازگشت.

او شرح داد: همکاری مردم استان در تعطیلی بازار غیرضرور قابل توجه بوده و این فرایند برای پیشگیری از تجمع و ازدحام در اماکن خرید و فروش تا 16 فروردین ادامه خواهد داشت.

بر اساس آمارهای اعلام شده مسافرت به استان طی روزهای اخیر که مصادف با نوروز بود، نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته حدود 80 درصد کاهش داشته که استقرار اکیپ های بازرسی در ورودی های استان از اقدامات مهم در راستای کنترل خودروهای ورودی و انجام تست بیماری کرونا بوده است.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 41370

به "دورکاری 75 درصدی کارکنان دولت در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورکاری 75 درصدی کارکنان دولت در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید