دعوای حقوقی کونته و چلسی به سود مرد ایتالیای تمام شد

به گزارش مهسان بلاگ، براساس گزارش روزنامه تایمز، باشگاه چلسی باید مبلغ 9 میلیون پوند بابت غرامت به آنتونیو کونته سرمربی پیشین خود پرداخت کند.

دعوای حقوقی کونته و چلسی به سود مرد ایتالیای تمام شد

تایمز روز چهارشنبه نوشت: سرمربی ایتالیایی سابق چلسی با وجود اینکه جام حذفی انگلیس را برای آبی ها به ارمغان آورد به دلیل ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در جریان فصل 2017 - 2018، از سمت خود برکنار شد.

بر این اساس، کونته پس از آنکه پیروز نشد تا مبلغی را به عنوان غرامت از آبی ها دریافت کند، شکایتی را علیه باشگاه لندنی تنظیم و تسلیم دادگاه کرد و حالا تایمز در گزارشی اظهار داشت که یک هیات سه نفره حکم را به سود سرمربی اسبق یوونتوس اعلام نموده است.

این حکم به نزاع 10 ماهه 2 طرف دعوا سرانجام می دهد؛ باشگاه چلسی مدعی بود که رفتارهای کونته در مورد دیگو کاستا (که به وسیله ارسال پیامک عذر او را خواسته بود) و همچنین چند بازیکن دیگر آبی ها، مصداق نقض بندهای موجود در قرارداد وی بوده است.

تعلل 2 ماهه آبی ها در اخراج کونته موجب خشم مرد ایتالیایی شد چرا که بخت های وی برای پیدا کردن باشگاه در جریان پنجره جابجایی از دست رفت.

با این وجود، شایعات گسترده حاکی از حضور کونته روی نیمکت تیم اینترمیلان است.

دستمزد آخرین سال قرارداد سه ساله کونته توسط چلسی پرداخت شد و این بدان معنا است که با احتساب حکم غرامتی که به سود مرد 49 ساله ایتالیایی صادر شده، باشگاه چلسی در دوران حضور رومن آبراموویچ 92.9 میلیون پوند به عنوان غرامت به سرمربی های اخراجی خود پرداخت نموده است.

با این حال، مبلغ مذکور در شرف افزایش است چرا که گزارش ها حاکی از آن است که با وجود اینکه مائوریتسیو ساری سرمربی کنونی این تیم سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را برای آنها تثبیت نموده و قهرمانی در لیگ اروپا را نیز در یک قدمی آنها قرار داده است، باشگاه چلسی تصمیم دارد تا عذر سرمربی ایتالیایی خود را بخواهد.

این در حالی است که فرانک لمپارد ستاره اسبق آبی ها و سرمربی کنونی دربی کانتی به شدت با نیمکت چلسی ارتباط داده شده است.

ورزشی**3991**9129

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9860

به "دعوای حقوقی کونته و چلسی به سود مرد ایتالیای تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوای حقوقی کونته و چلسی به سود مرد ایتالیای تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید