حیدریان از وزارت ارشاد رفتنی شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در پی ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی، این قانون در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز همچون سایر دستگاه ها اجرا خواهد شد.

حیدریان از وزارت ارشاد رفتنی شد

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت که در حال حاضر چهار تن از مدیران این وزارتخانه مشمول این قانون می شوند.

بنا بر اعلام این مرکز، پیش از موعد مقرر، نسبت به جایگزین شدن افراد جدید اقدام خواهد شد.

پیگیری های خبرنگاران حاکی از این است که بر اساس اجرای این قانون، محمدمهدی حیدریان معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد، از این وزارتخانه رفتنی گردیده و حتی پروسه انتخاب جایگزین او در این مسئولیت در حال طی شدن است.

این پیگیری ها همچنین حاکی است که سیدمرتضی موسویان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد هم باید بار خود را از این وزارتخانه ببندد.

اطلاعات رسیده به خبرنگاران حاکی است که یک نفر دیگر از چهار مدیر مورد اشاره از سوی مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد که با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، از این وزارتخانه جدا می گردد، در سطح معاون وزیر است.

یادآور می گردد، رییس جمهور قانون اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را شهریور سال جاری به سازمان امور اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد. بر اساس ماده واحده قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان - مصوب 1395-، از تاریخ ابلاغ این قانون، به کارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه بازنشسته یا بازخرید گردیده یا بشوند، در دستگاه های اجرائی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 8 / 7 / 1386 و کلیه دستگاه هایی که به نحوی از انحاء از بودجه عمومی کل کشور استفاده می نمایند، ممنوع می باشد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1867

به "حیدریان از وزارت ارشاد رفتنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیدریان از وزارت ارشاد رفتنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید