جابری: هیچ تیمی از حضور در لیگ برتر فوتسال انصراف نداده است، تصمیم گیری درباره پلی آف به نظر مدیران باشگاه ها بستگی دارد

به گزارش مهسان بلاگ، آرش جابری، دبیر کمیته فوتسال تأکید کرد تا به این لحظه هیچ تیمی به صورت رسمی از حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتسال انصراف نداده است.

جابری: هیچ تیمی از حضور در لیگ برتر فوتسال انصراف نداده است، تصمیم گیری درباره پلی آف به نظر مدیران باشگاه ها بستگی دارد

آرش جابری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره بحث کناره گیری بعضی تیم ها از حضور در لیگ برتر فوتسال گفت: اینها صحبت هایی است که بین مردم مطرح می گردد و فعلاً هیچ تیمی رسماً انصراف خود را به ما اعلام ننموده است. این شایعات زمانی برای ما رسمیت پیدا می نماید که کتباً به کمیته فوتسال اعلام گردد.

وی درباره اینکه گفته می گردد قرار است تیمی از تهران هم در فصل آینده لیگ برتر حضور داشته باشد، گفت: خیر این طور نیست و 14 تیم لیگ برتر کاملاً تعیین هستند. همان 12 تیمی که از فصل قبل در لیگ برتر باقی مانده اند، به علاوه هایپر شاهین شهر اصفهان و شاهین کرمانشاه که از لیگ دسته اول بالا آمده اند، تیم های شرکت کننده در فصل بعد لیگ برتر را تشکیل می دهند.

دبیر کمیته فوتسال فدراسیون در خصوص تصمیم گیری برای مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال نیز یادآور شد: در جلسه ای که روز یکشنبه در شهرستان ساری برگزار خواهد شد در این مورد هم تصمیم گیری خواهیم کرد. اعضای هیئت رئیسه هم فعلاً تصمیمی در این باره نگرفته اند و همه چیز را منوط به نظر مدیران باشگاه ها می دانند. روز یکشنبه هم جلسه هم اندیشی با مدیران باشگاه ها را خواهیم داشت و هم مراسم قرعه کشی فصل بعد لیگ برتر را انجام می دهیم.

جابری همچنین درباره تاریخ برگزاری مجمع فوتسال اعلام کرد: تاریخ مجمع را هیئت رئیسه تعیین نموده است و منتظر تأیید مهدی تاج برای برگزاری آن هستیم. تا رئیس فدراسیون تاریخ پیشنهادی مجمع را تأیید ننموده است، نمی توانیم چیزی را اعلام کنیم. ما طبق وظیفه، تاریخ و مکان مجمع را به رئیس فدراسیون اعلام نموده ایم و اگر ایشان با این تاریخ موافقت کند، احتمالاً در تیر ماه مجمع را برگزار خواهیم کرد. 17 نفر اعضای مجمع تعیین شده اند و در این مجمع اعضای جدید هیئت رئیسه فوتسال انتخاب خواهند شد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 10445

به "جابری: هیچ تیمی از حضور در لیگ برتر فوتسال انصراف نداده است، تصمیم گیری درباره پلی آف به نظر مدیران باشگاه ها بستگی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابری: هیچ تیمی از حضور در لیگ برتر فوتسال انصراف نداده است، تصمیم گیری درباره پلی آف به نظر مدیران باشگاه ها بستگی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید