تکلیف برگزاری آزمون های گروه پزشکی امروز 4 اسفند ماه معین می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس مرکز سنجش و اموزش پزشکی گفت: امروز 4 اسفند ماه در کمیته علمی و ستاد قرارگاه کرونا وزارت بهداشت درباره شرایط برگزاری آزمون ها تصمیم گیری خواهد شد.

تکلیف برگزاری آزمون های گروه پزشکی امروز 4 اسفند ماه معین می گردد

آبتین حیدرزاده، رئیس مرکز سنجش و اموزش پزشکی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: هنوز هیچ تصمیمی برای به تعویق انداختن آزمون های داروسازی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و پیش کارورزی پزشکی نگرفته ایم و این آزمون 8 اسفند برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آزمون های گروه علوم پزشکی، اسفند ماه 98 بدون تغییر در زمان معین شده برگزار خواهد شد؛ اضافه کرد: امروز 4 اسفند ماه در کمیته علمی و ستاد قرارگاه کرونا وزارت بهداشت درباره شرایط برگزاری آزمون ها تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: در حال حاضر تمام آزمون های اسفندماه برگزار خواهد شد. ضمن این که در جهت پیشگیری از کرونا ویروس به مراکز برگزار نماینده آزمون ها نیز توصیه شده است از وسایل استریل شده استفاده نمایند. ضمن اینکه این امکان را فراهم نموده ایم که اگر داوطلبی مبتلا به بیماری حاد تنفسی است جدا از سایرین بنشیند و برای سایر داوطلبان در صورت علاقمندی ماسک داده می گردد.

وی توضیح داد: سوالات آزمون های علوم پزشکی طراحی و قرنطینه شده اند. آزمون ها به صورت کاغذی و الکترونیک هستند و در صورت احتیاج به تکثیر آمادگی لازم وجود دارد.

حیدرزاده با اشاره به اینکه کمتر از هزار نفر در آزمون داروسازی شرکت می نمایند و حدود 3 هزار نفر نیز در آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی شرکت خواهند کرد؛ بیان نمود: آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی روز های هشتم و نهم اسفند ماه 98 در نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد. کوشش ما این است که بخش عمده ای آزمون با استفاده از رایانه برگزار گردد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 36300

به "تکلیف برگزاری آزمون های گروه پزشکی امروز 4 اسفند ماه معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف برگزاری آزمون های گروه پزشکی امروز 4 اسفند ماه معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید