تمام محتوای الحاقی Gears 5 رایگان خواهد بود

به گزارش مهسان بلاگ، توسعه دهندگان Gears 5 قول سیستمی را دادند که شامل محتوای قابل دسترس زیاد، و محتوای پولی اندک است. بازی جدید بر خلاف نسخه قبلی فاقد Season Pass و Gears Pack خواهد بود.

تمام محتوای الحاقی Gears 5 رایگان خواهد بود

استودیو کوالیشن (The Coalition) طی اطلاعیه ای چنین گفت: ما متعهدیم که از طریق سیستم جدیدی به نام Tour of Duty محتوای قابل دسترسی بیشتری برای شما فراهم کنیم. در این سیستم جدید بازی کنندگان به محتوای اضافی بازی - مثل اسکین های جدید شخصیت های بازی - بواسطه کامل کردن چالش های روزانه و رسیدن به اهداف فصلی، دسترسی خواهند داشت.

سیستم Tour of Duty برنامه ای فصلی را دنبال خواهد کرد، که با شروع هر فصل محتوای جدیدی به بازی اضافه می کند. جهت دسترسی به هر بخش از این محتوا سرراست خواهد بود، و شما خواهید دانست که برای دسترسی به هر مورد خاص چه باید بکنید.

استودیو کوالیشن دو مورد دیگر را هم تضمین کرده است: اول اینکه، هیچ بخشی از محتوای اضافی صرفا پولی نخواهد بود، و همه چیز از طرق دیگر قابل دسترسی است؛ و دوم اینکه، کسانی که برای بدست آوردن محتوای اضافی پول پرداخت می کنند دقیقا از آنچه ابتیاع می کنند مطلع خواهند بود. به عبارت بهتر، خبری از لوت باکس ها، مکانیک های غافلگیر کننده، و جوایز تصادفی نخواهد بود. نقشه های الحاقی بازی هم چه برای Private Play و چه برای Match Making رایگان خواهد بود، گرچه ممکن است برخی نقشه های اضافی خاص همچنان پولی باشد.

کوالیشن اضافه نمود: ما به ایجاد یک محیط رقابتی عادلانه متعهدیم، بنابراین هیچ موردی در فروشگاه وجود نخواهد داشت که برای کسانی که آنها را ابتیاع کرده اند برتری رقابتی ایجاد کند.

بااینحال Gears 5 مشتمل بر یک گزینه Boost خواهد بود که برای مدتی مشخص - مثلا یک روز یا یک هفته - تجارب کسب شده (XP) را دو برابر می کند و سرعت فرود مهمات را افزایش می دهد.

بازی Gears 5 دهم سپتامبر امسال برای ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Polygon

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11394

به "تمام محتوای الحاقی Gears 5 رایگان خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام محتوای الحاقی Gears 5 رایگان خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید