بزرگ ترین فرش گل کشور را در کرج ببینید

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: روزانه 15 هزار نفر از جشنواره لاله ها بازدید می نمایند.

بزرگ ترین فرش گل کشور را در کرج ببینید

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: با برگزاری جشنواره لاله ها شرایط مناسبی برای رونق گردشگری و اشتغالزایی فراهم شده است.

وی ادامه داد: جشنواره هفتم از 15 فروردین شروع شده و تا زمانی که گل های لاله طراوت و شادابی لازم را داشته باشند، ادامه خواهد داشت.

بضاعتی پور اضافه نمود: با توجه به شرایط جوی و سرمای هوا تعدادی از لاله های کاشته شده در باغ گل های پارک شهید چمران هنوز گل نداده اند و باید منتظر شکوفایی آنها باشیم.

این مسئول با اشاره به ایجاد بزرگ ترین فرش گل کشور در این باغ خاطر نشان کرد: 300 هزار پیاز لاله، شش هزار گل شب بو، بیش از 40 هزار گل بنفشه و انواع گل های فصلی از جمله نرگسِ هلندی، تار و پود این فرش را تشکیل داده اند.

بضاعتی پور گفت: خوشبختانه استقبال شهروندان از جشنواره لاله های سال جاری خوب بوده و طبق آمار روزانه 15 هزار نفر از این جشنواره بازدید می نمایند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: برگزاری چنین رویدادهای باعث تقویت روحیه نشاط شهروندان شده و رنگ و بوی شهر را تغییر می دهد.

وی گفت: زینت چهره شهر با گل ها و درختان علاوه بر کاهش آلودگی هوا باعث افزایش جلوه های بصری محیط زندگی شهروندان شده و راستا را برای داشتن شهری سبز هموار می نماید.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7828

به "بزرگ ترین فرش گل کشور را در کرج ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین فرش گل کشور را در کرج ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید