برگزاری جلسه هم اندیشی و آنالیز مسائل حوزه صنایع دستی در گلستان

به گزارش مهسان بلاگ، جلسه ای به منظور هم اندیشی و آنالیز مسائل حوزه صنایع دستی و هنرمندان استان گلستان، در محل اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار گردید.

برگزاری جلسه هم اندیشی و آنالیز مسائل حوزه صنایع دستی در گلستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، این جلسه ظهر امروز دوشنبه 11 آذر ماه با حضور ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، مریم حاجی ابراهیمی معاون صنایع دستی و مدیران و کارشناسان صنایع دستی شهرستان های استان در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

در این جلسه پیرامون صدور مجوزات صنایع دستی، مسائل و مسائل این حوزه و شناسایی رشته ها بحث و گفت و گو شد.

مریم حاجی ابراهیمی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان گلستان گفت: حوزه صنایع دستی به دلیل ارتباط با هنرمندان و صنعتگران و نقش و اهمیت آن در اقتصاد و اشتغال زایی حوزه حساسی است که توجه و اهمیت بیشتری را می طلبد.

او با اشاره به رضایت پویا محمودیان معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی در سفر اخیر به گلستان از اقدامات انجام شده در سطح شهرستان های استان، توضیح داد: یکی از اولویت های معاونت صنایع دستی که در رونق و افزایش کیفیت محصولات هنرمندان تاثیر شگرفی دارد ایجاد مراکز تخصصی و خلاق است.

معاون صنایع دستی گلستان اعلام کرد: از جمله اهداف و برنامه های این اداره کل در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با فعالان عرصه صنایع دستی و هنرهای سنتی و بوجود آوردن بستری مناسب برای بیان موانع و مسائل به صورت مستقیم توسط هنرمندان و صنعتگران است که این امر موجب انجام اقدامات زیرساختی و رسیدن به توسعه و رونق هرچه بهتر صنایع دستی استان خواهد شد.

در این نشست اقدامات و مسائل لازم برای صدور مجوزات صنایع دستی برای مدیران و کارشناسان تشریح شد و مدیران و کارشناسان شهرستان مسائل خود را در این حوزه مطرح کردند.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28264

به "برگزاری جلسه هم اندیشی و آنالیز مسائل حوزه صنایع دستی در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه هم اندیشی و آنالیز مسائل حوزه صنایع دستی در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید