امیدواریم با بازیکنان جوانمان تیم خوبی در لیگ برتر داشته باشیم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازیکن اسم و رسم دار تا حالا نگرفته ایم، ولی امیدواریم با بازیکنان جوان و جویای نامی که داریم تیم خیلی خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

امیدواریم با بازیکنان جوانمان تیم خوبی در لیگ برتر داشته باشیم

به گزارش از ، عبدالله ویسی در حاشیه محک زنی بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر افزود: در حال محک زدن بازیکنان امید و زیر 23 سال بومی هستیم و سه چهار تا بازیکن خیلی خوب دیدیم که امیدواریم از این جوانان به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: تا حالا حدود 400 نفر را دیده ایم و چهار نفر را انتخاب کرده ایم یعنی از هر 100 نفر یک نفر. از امید ها و جوانان تیم خودمان هم چهار- پنج نفر آورده ایم که آن ها را جزء آمار تستی ها حساب نمی کنیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به پیگیری های مسئولان تیم برای بهتر شدن شرایط گفت: امیدوارم هفته های آینده خبر های خیلی خوبی برای مردم خوب داشته باشیم.

ویسی با مقایسه تیم های لیگ برتری بیان نمود: تیم هایی در کنار ما هستند که بالای 100 میلیارد هزینه می کنند، ولی تیم ما با بودجه 15 میلیاردی در حال بسته شدن است و باید با همین بودجه به جنگ دیگر تیم ها برویم.

او یادآور شد: به طور حتم چند برابر توانمان کار می کنیم و تیم با اعتباری ایجاد خواهیم کرد که چشم انداز آن برای آینده باشد.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر افزود: انگیزه و شادابی تیم ما اینقدر بالاست که بتوانیم در برابر تیم های دیگر مقابله کنیم، هر چند سخت است.

ویسی تاکید کرد: همیشه در تیم هایی که بوده ام گفته ام این اسم ها نیستند که بازی می کنند این قلب و وجود بچه هاست که بازی می کند.

او ادامه داد: مردم صبور باشند و تحمل کنند به هر حال تیم جوانی هستیم و تازه به لیگ برتر آمده ایم. من امیدوارم یک استقلال خوزستان در بوشهر بسازیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر افزود: حدود 80 درصد بازیکنان ما بومی هستند. من نمی گویم از بیرون بازیکن نمی آوریم، ولی چون بوشهر و جنوب کشور استعداد زیاد دارد تمام تلاشم را به کار می گیرم تا حق کسی خرده نشود.

ویسی درباره نام بازیکنانی که به تازگی شنیده می شود هم گفت: فوتبالیست ها تا نیایند شروع نکنند و بازی ها شروع نشود اعتباری به ایشان نیست. ما اگر 500 میلیون به بازیکنی بدهیم فردا تیم دیگری 600 میلیون بدهد به آن تیم می رود، هنوز لیگ شروع نشده برای چهار بازیکن این اتفاق افتاده. من هم اعتباری به این حرف ها نمی بینیم تا بازیکن با تمرین نکند روی آن ها حساب نمی کنیم. اما بازیکنانی که با ما قرارداد بستند شروع کرده اند و ما روی آن ها حساب می کنیم.

او همچنین با اشاره به اینکه شاهین از دوازدهم تیر برای برگزاری اردو به بروجن می رود، بیان نمود: در بروجن سه بازی محبت آمیز داریم. بعد به تورنمنت شیراز می رویم و از 28 تا 31 تیر دو بازی داریم. بعد از آن مقابل تیم های پرطرفدار بازی می کنیم تا بازیکنان ما بدانند شرایط، اوضاع و احوال چگونه است و وارد مسابقات شویم.

ک

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11703

به "امیدواریم با بازیکنان جوانمان تیم خوبی در لیگ برتر داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواریم با بازیکنان جوانمان تیم خوبی در لیگ برتر داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید