ارائه برنامه دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی برای تحقق جهش فراوری

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دستگاه های اجرایی استان برنامه های قابل ارزیابی خود را در ارتباط با تحقق شعار جهش فراوری هر چه سریع تر تعریف و سطح بندی نمایند.

ارائه برنامه دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی برای تحقق جهش فراوری

علی جهانگیری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با موضوع جهش فراوری، اظهار کرد: ما از همه دستگاه ها برنامه می خواهیم و باید مطمئن شویم دستگاه ها به طور کامل و جزء به جزء به برنامه های ارائه شده عمل می نمایند.

وی اضافه کرد: ضروری است پروژه ها و برنامه های تعریف شده دستگاه به دستگاه و بخش به بخش آنالیز و ارزیابی و این اطمینان حاصل گردد که چانه زنی های لازم با دستگاه ها انجام گرفته و چالش های پیش روی اجرای پروژه ها و عمل به برنامه های تعریف شده برطرف شده است.

وی تأکید کرد: همچنین باید یک جدول کلان برای پروژه ها و طرح های جهش فراوری تهیه و هدفگذاری های کلان استان برای انتها امسال با ذکر عناوین پروژه ها، برنامه ها و کمیت های مورد انتظار قید گردد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم در این جدول اقدامات موردنیاز به تفکیک پروژه معین گردد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: برنامه ها و پروژه های جهش فراوری در استان با موضوع سند تدبیر توسعه و مطابق با سیاست های اقتصاد مقاومتی تعریف می گردد.

داود بهبودی اظهار کرد: ضروری است دستگاه ها در تهیه برنامه ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی و جهش فراوری هدف گذاری معینی داشته باشند.

وی با بیان این که این هدف گذاری باید به صورت واقعی بوده و بر اساس ظرفیت های استانی و ملی صورت گیرد، بر لزوم توجه به محورهایی مثل استفاده بهینه از منابع موجود، افزایش منابع استانی، بهبود فرآیند فراوری و سرمایه گذاری در تکمیل زنجیره فراوری برای تحقق شعار جهش فراوری تاکید نمود.

وی با بیان این که 14 صنعت اولویت دار در آذربایجان شرقی شناسایی شده است، تشریح کرد: باید در استان استراتژی صنعت تعریف گردد و به موضوعاتی مثل ساخت داخل، بهبود فضای کسب و کار و تکمیل زنجیره فراوری و فروش محصولات بطور دقیق تر و موثرتری توجه داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این جلسه نمایندگان دستگاه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان به ارائه گزارش عملکرد اقتصاد مقاومتی و برنامه های دستگاه متبوع در رابطه با جهش فراوری پرداختند.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48825

به "ارائه برنامه دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی برای تحقق جهش فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه برنامه دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی برای تحقق جهش فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید