آموزش نمایشنامه نویسی در رادیو

به گزارش مهسان بلاگ، علاقه مندان به نمایشنامه نویسی می توانند با شنیدن برنامه رادیویی ردپای قلم، نمایشنامه نویسی را با آموزش ایوب آقاخانی در رادیو نمایش بیاموزند.

آموزش نمایشنامه نویسی در رادیو

به گزارش ایسنا، ژاله محمدعلی، تهیه کننده برنامه رادیویی ردپای قلم ضمن اعلام این مطلب گفت: برنامه رد پای قلم شامل چندین بخش است که در بخش از ایده تا متن آن ایوب آقاخانی، نمایشنامه نویسی را برای مخاطبان رادیو تدریس می نماید.

وی اضافه نمود: همچنین در بخش کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر اتفاقاتی که در طول هفته در هیات مدیره کانون نمایشنامه نویسان رخ می دهد مورد آنالیز قرار می گیرد که این هفته سه شنبه، نهم مهرماه با سلما سلامتی سخنگوی کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر درباره فراخوان نهمین جایزه ادبیات نمایشی گفت وگو خواهد شد.

محمدعلی ادامه داد: در بخش نمایشنامه هفته که با اجرای ایوب آقاخانی به روی آنتن می رود، هر هفته یک نمایشنامه نقد خواهد شد که بخش کوتاهی از آن نمایشنامه توسط بهناز بستان دوست خوانش می گردد و این هفته به نمایشنامه عاشقانه ای نه چندان آرام با مادام بوآری در همین حوالی به نویسندگی سپهر دادمان اختصاص دارد.

این تهیه کننده در سرانجام گفت: در بخش تمرین هفته به یک نمایشنامه رادیویی می پردازیم و با کارگردان آن گفت وگو می کنیم و این هفته به نمایشنامه تغییر از اکبر خردچشم اختصاص دارد. بخش با درام نویسان بزرگ دنیا نیز هر هفته به زندگی و آثار یکی از درام نویسان بزرگ دنیا می پردازد.

برنامه ردپای قلم به تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، سه شنبه ها ساعت 21 از رادیو نمایش پخش می گردد که نگاهی به حوزه ادبیات نمایشی در ایران و دنیا دارد.

علاقه مندان می توانند برنامه های رادیو نمایش را بر روی موج اف ام ردیف 5/107 مگاهرتز بشنوند.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19867

به "آموزش نمایشنامه نویسی در رادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش نمایشنامه نویسی در رادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید