شروع مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی از امروز

به گزارش مهسان بلاگ، محمدحسین پورکاظمی در مصاحبه با خبرنگاران اضافه نمود: آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی در روزهای 14 و 15 تیرماه 97 با حضور حدود 56 هزار نفر داوطلب در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار گردید.

شروع مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی از امروز

وی اضافه کرد: از تعداد حدود 56 هزار شرکت نماینده در این دوره از آزمون، 32 هزار نفر مجاز گردیده اند که تاکنون 20 هزار نفر در این آزمون انتخاب رشته نموده اند.

پورکاظمی اضافه کرد: ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال 97 در مجموع ظرفیت آزاد و رایگان و شهریه پرداز 5 هزار و 80 نفر است. از این میزان تعداد 3 هزار و 544 نفر مربوط به ظرفیت آزاد و رایگان و یک هزار و 536 نفر مربوط به ظرفیت شهریه پرداز است. البته این میزان ظرفیت افزایش یافته است.

وی گفت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال 97 به همراه ظرفیت های جدید پذیرش بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می گردد و داوطلبان مجاز که تاکنون انتخاب رشته ننموده اند و یا آنها که انتخاب رشته نموده اند می توانند در فرصت مجدد 5 تا 7 شهریور انتخاب رشته نمایند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: براساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی در برخی از رشته های آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی تغییراتی ایجاد گردیده است. 8 مورد رشته محل جدید به مجموع ظرفیت اضافه گردیده و در برخی از رشته ها نیز ظرفیت پذیرش رشته محل ها افزایش یافت.

وی گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل می توانند از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 5 شهریور تا چهارشنبه 7 شهریور 97، نسبت به ویرایش انتخاب های خود اقدام نمایند. همچنین افرادی که تاکنون موفق به انتخاب رشته محل نگردیده اند، می توانند در زمان 5 تا 7 شهریور نسبت به انتخاب رشته محل خود اقدام نمایند.

پورکاظمی تاکید نمود: زمان اعلام نتایج نهایی، نیمه دوم شهریور ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 696

به "شروع مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مهلت مجدد انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید