شروع عملیات گازرسانی به 13 روستا در قائنات

به گزارش مهسان بلاگ، عملیات اجرایی گازرسانی به 13 روستا در شهرستان قائنات با حضور استاندار خراسان جنوبی شروع شد.

شروع عملیات گازرسانی به 13 روستا در قائنات

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: عملیات گازرسانی به 13 روستای قائنات از جمله سینیدر، برج محمد، امیرآباد، فرخی از امروز 13 بهمن شروع شد.

سیدمحمود هاشمی اضافه کرد: 26 میلیارد تومان اعتبار مورد احتیاج این پروژه است که از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز تامین می گردد. کوشش می کنیم این روستاها تا انتها سال آینده از نعمت گاز بهره مند شوند.

مجتمع حمایتی بهزیستی در آرین شهر و طرح آبخیزداری روستای انجول به نمایندگی از 12 پروژه و مجتمع آبرسانی روستای زول قائنات نیز همزمان با سفر استاندار خراسان جنوبی به این شهرستان افتتاح شد.

بازدید مسکن محرومان، ملاقات با خانواده شهدا، افتتاح تصفیه خانه فاضلاب و بخش NICU بیمارستان قاین از دیگر پروژه های افتتاحی دومین روز دهه فجر در شهرستان قائنات است که با حضور استاندار خراسان جنوبی، معاونان استاندار و جمعی از مسوولان انجام می گردد.

همچنین در نخستین روز دهه فجر با حضور استاندار خراسان جنوبی و خانواده شهید پاسدار مرتضی بصیری پور اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی ساخت مدرسه 12 کلاسه شهید بصیری پور در بیرجند شروع شد و هنرستان زنده یاد راهنمایی الله موسوی در این شهر به بهره برداری رسید.

کلنگ زنی یادمان شهدای گمنام و بازپیرایی پارک پروفسور معتمدنژاد شهر بیرجند از دیگر برنامه های استاندار خراسان جنوبی در اولین روز دهه فجر بود.

اجرای بیش از 4 هزار و 700 عنوان برنامه ویژه دهه فجر و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خراسان جنوبی شروع شده است.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 34094

به "شروع عملیات گازرسانی به 13 روستا در قائنات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات گازرسانی به 13 روستا در قائنات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید